बी जे पी इंतिख़ाबात को ज़हन में रख कर वाजपाई को याद कर रही है

बी जे पी इंतिख़ाबात को ज़हन में रख कर वाजपाई को याद कर रही है
भोपाल २५ दिसम्बर: (पी टी आई) मध्य प्रदेश में अपपोज़ीशन कांग्रेस ने हुक्मराँ बी जे पी पर तन्क़ीद करते हुए कहाकि ये पार्टी अपने बुज़ुर्ग लीडर अटल बिहारी वाजपाई को तक़रीबन फ़रामोश कर चुके थे लेकिन अब उसे इंतिख़ाबात के क़रीब अचानक उन की य

भोपाल २५ दिसम्बर: (पी टी आई) मध्य प्रदेश में अपपोज़ीशन कांग्रेस ने हुक्मराँ बी जे पी पर तन्क़ीद करते हुए कहाकि ये पार्टी अपने बुज़ुर्ग लीडर अटल बिहारी वाजपाई को तक़रीबन फ़रामोश कर चुके थे लेकिन अब उसे इंतिख़ाबात के क़रीब अचानक उन की याद आ गई है।

असैंबली में अपोज़ीशन लीडर अजय सिंह ने एक ब्यान में कहाकि बी जे पी क़ाइद ने अपने देरीना पोस्टर ब्वॉय वाजपाई को फ़रामोश कर दिया था। लेकिन अब इंतिख़ाबात के क़रीब उन्हें याद किया जा रहा है। उन्हों ने शिव राज सिंह चौहान हुकूमत के फ़ैसला का हवाला दिया जिस में कहा गया कि रियास्ती हुकूमत के तमाम दफ़ातिर और पंचायतों में कल वाजपाई की 88 वीं सालगिरा के मौक़ा पर तसावीर आवेज़ां करेंगे।

अजय सिंह ने कहा कि रियास्ती बी जे पी क़ाइदीन में से किसी ने भी गुज़श्ता एक साल के दौरान साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात नहीं की लेकिन अब अचानक इंतिख़ाबात को ज़हन में रख कर वाजपाई को याद किया जा रहा है और उन के गुन गाय जा रहे हैं।

Top Stories