Wednesday , September 19 2018

बी जे पी इत्तेहाद के मामले में इज़्ज़त नफ़्स का सौदा नहीं करेगी

बी जे पी और शिवसेना के माबैन नशिस्तों की तक़सीम के सिलसिले में हुनूज़ कोई पेशरफ़त ना होसकी और मंज़र ग़ैर वाज़िह है। सदर बी जे पी अमित‌ शाह ने इस पस-ए-मंज़र में कहा कि हलीफ़ शिवसेना को ये तात्तुल जल्द अज़ जल्द ख़त्म करना चाहिए। इस के साथ साथ उ

बी जे पी और शिवसेना के माबैन नशिस्तों की तक़सीम के सिलसिले में हुनूज़ कोई पेशरफ़त ना होसकी और मंज़र ग़ैर वाज़िह है। सदर बी जे पी अमित‌ शाह ने इस पस-ए-मंज़र में कहा कि हलीफ़ शिवसेना को ये तात्तुल जल्द अज़ जल्द ख़त्म करना चाहिए। इस के साथ साथ उन्होंने ये भी वाज़िह किया कि इज़्ज़त नफ़्स के मामले में कोई समझौता नहीं किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि महा योति (अज़ीम इत्तेहाद) को ज़्यादा मुस्तहकम और मुत्तहिद होना चाहिए ताकि महाराष्ट्र में कांग्रेस एन सी पी हुकूमत के 15 साला दौर-ए-इक्तदार को ख़त्म किया जा सके। उन्होंने एयर‌ पोर्ट पर पार्टी कारकुनों से ख़िताब करते हुए कहा कि इस बार महाराष्ट्र में बी जे पी हुकूमत तशकील देगी।

उन्होंने बताया कि मुंबई ता कोलहापूर तय्यारे में सफ़र के दौरान बी जे पी क़ाइदीन देवेंद्र फ़ेडनेवसि और विनोद तावडे ने उन से ख़ाहिश की थी कि इत्तेहाद के सिलसिले में तनाज़े की जल्द अज़ जल्द यकसूई करलीं। उन्होंने ये भी कहा कि वो इस मसले को हल करने की मुम्किना कोशिश कररहे हैं लेकिन उन्हें ख़ातिरख़वाह रद्द-ए-अमल हासिल नहीं होरहा है।

अमित‌ शाह ने कहा कि वो दोनों फ़रीक़ैन से ये अपील करना चाहते हैं कि जब बी जे पी एक क़दम आगे बढ़े तो दूसरों (शिवसेना) को भी एक क़दम आगे बढ़ना चाहिए ताकि इत्तेहाद के सिलसिले में जारी मसला हल होजाए और फिर महाराष्ट्र में इक़्तेदार की तबदीली के लिए तहरीक शुरू की जा सके।

उन्होंने ये वाज़िह तौर पर कहा कि बी जे पी एस मसले को इज़्ज़त नफ़्स के साथ हल करना चाहती है। इज़्ज़त नफ़्स की क़ीमत पर ये मसले हल नहीं होसकता। अगर हमें इत्तेहाद तशकील देना है तो दोनों फ़रीक़ैन को चाहिए कि नशिस्तों की तक़सीम के मामले को जल्द अज़ जल्द हल करें और साथ ही साथ दोनों फ़रीक़ैन की इज़्ज़त नफ़्स का तहफ़्फ़ुज़ भी यक़ीनी बनाया जाये।

उन्होंने कहा कि महाराष्ट्र में इक़्तेदार की तबदीली बेहद ज़रूरी है। उन्होंने अवाम से भी ख़ाहिश की कि महाराष्ट्र में अस्क़ामस में घिरी हुई कांग्रेस। एन सी पी हुकूमत को बेदखल करें ताकि रियासत की तरक़्क़ी यक़ीनी होसके। उन्होंने कहा कि कांग्रेस और एन सी पी ने 15 साला दौर-ए-इक्तदार में रियासत को तबाह कर दिया है।

अगर मोस्सर तहक़ीक़ात की जाये तो रियासती हुकूमत के तमाम क़ाइदीन जेल में होंगे। एन सी पी सदर शरद पवार ने सियासत को जिस तरह तिजारत बना दिया है मुल्क में किसी और लीडर ने ऐसा नहीं किया। अजीत पवार (डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर) अस्क़ाम्स में मुलव्विस हैं। रियासत में के बाद दीगरे अस्क़ाम्स होते जा रहे हैं।

बी जे पी सदर अमित‌ शाह पुणे में इंतेख़ाबी मुहिम शुरू करने के मक़सद से यहां आए हुए हैं। वाज़िह रहे कि महाराष्ट्र में असेम्बली इंतेख़ाबात आइन्दा माह मुनाक़िद शुदणी हैं और बी जे पी-ओ-शिवसेना इत्तिहाद के माबैन नशिस्तों की तक़सीम के सिलसिले में इख़तिलाफ़ात काफ़ी शदीद होगए हैं।

इसके अलावा शिवसेना सरबराह उद्धव ठाकरे ने वाज़िह तौर पर कहा है कि इत्तेहाद को कामयाबी की सूरत में वो चीफ़ मिनिस्टर बनना चाहते हैं। बी जे पी ने ये मौक़िफ़ मुस्तरद कर दिया और कहा कि इसका फ़ैसला इंतेख़ाबी नताइज के बाद होगा।

TOPPOPULARRECENT