Thursday , January 18 2018

बी जे पी का कांग्रेस और आम आदमी पार्टी पर अक़िलियतों की ख़ुशामद का इल्ज़ाम

कांग्रेस और आम आदमी पार्टी पर अक़िलियतों की ख़ुशामद की पालिसी पर अमल आवरी का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी ने आज कहा कि उन्हें दहशतगरदों से हमदर्दी है और वो अक़िलियतों के ज़हनों में दिल्ली में इंतेख़ाबी कामयाबी के लिए ख़ौफ़ पैदा करने क

कांग्रेस और आम आदमी पार्टी पर अक़िलियतों की ख़ुशामद की पालिसी पर अमल आवरी का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी ने आज कहा कि उन्हें दहशतगरदों से हमदर्दी है और वो अक़िलियतों के ज़हनों में दिल्ली में इंतेख़ाबी कामयाबी के लिए ख़ौफ़ पैदा करने की कोशिश कर रहे हैं।

बी जे पी ने कहा कि कांग्रेस एक कसीर जहती फ़िर्क़ाप‌रस्त पार्टी है। वो खु़फ़ीया तौर पर नक्सलिज़म और दहशतगर्दी की मदद करते हैं। ये पार्टी दहशतगरदों के साथ नरम रवैय्या इख़तियार किए हुए थी और अब उन से हमदर्दी रखती है। बी जे पी के दिल्ली इंतेख़ाबात के इंचार्ज-ओ-साबिक़ क़ौमी सदर नीतीन गडकरी, बी जे पी यूह मोरचा (नौजवानों की तंज़ीम) के एक इजलास से ख़िताब कर रहे थे।

उन्होंने मज़हबी बुनियादों पर वोटों की आम आदमी पार्टी की तरफ से अपील पर इलेक्शन कमीशन की नोटिस का दरपर्दा हवाला दिया। गडकरी ने कहा कि बी जे पी को दिल्ली के असेम्बली इंतेख़ाबात में दो तिहाई अक्सरीयत हासिल होगी। उन्होंने कहा कि जहां तक कांग्रेस का ताल्लुक़ है, लोग इस पर अपना भरोसा खो बैठे हैं।

दिल्ली में जारीया हफ़्ते के अवाइल में पार्टी के जल्सा-ए-आम से इसका सबूत मिलता है जिस में राहुल गांधी ने भी शिरकत की थी। उन्हों ने कहा कि बी जे पी दो तिहाई अक्सरीयत के साथ दिल्ली में हुकूमत तशकील देगी। उन्होंने कहा कि कांग्रेस की सियासत ख़ौफ़ , फ़िर्कापरस्ती और ज़ात पात की बुनियाद पर वोट हासिल करने की है।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस अक़िलियतों के दिमाग़ों में बी जे पी को वीलन बनाकर पेश करते हुए ख़ौफ़ पैदा करती है। आम आदमी पार्टी को नाकाम पार्टी क़रार देते हुए गडकरी ने कहा कि अन्नाहज़ारे की जानिब से उसकी कारकर्दगी के बारे में और इस पर अदमे इअतिमाद ज़ाहिर करने के बाद पार्टी की कोई साख बाक़ी नहीं रही है।

TOPPOPULARRECENT