Sunday , December 17 2017

बी जे पी की शिकस्त से हिंदूत्तवा का ताल्लुक़ नहीं: आर एस एस

उत्तर प्रदेश असेबली इंतेख़ाबात में समाजवादी पार्टी की कामयाबी का बिलवास्ता हवाला देते हुए आर एस एस ने कहा कि क़ौमी सतह पर इलाक़ाई जमातों का उरूज तशवीशनाक पहलू है। जनरल सेक्रेटरी आर एस एस सुरेश उर्फ़ भैया जी जोशी ने आला फ़ैसला साज़ बॉ

उत्तर प्रदेश असेबली इंतेख़ाबात में समाजवादी पार्टी की कामयाबी का बिलवास्ता हवाला देते हुए आर एस एस ने कहा कि क़ौमी सतह पर इलाक़ाई जमातों का उरूज तशवीशनाक पहलू है। जनरल सेक्रेटरी आर एस एस सुरेश उर्फ़ भैया जी जोशी ने आला फ़ैसला साज़ बॉडी के जनरल सेक्रेटरी की हैसियत से दुबारा इंतेख़ाब के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि इलाक़ाई सयासी जमातों का क़ौमी मंज़र नामा पर उभरना इसी तरह तशवीशनाक है, जिस तरह क़ौमी सयासी जमातें अपनी एहमीयत खो रही हैं।

जोशी ने उत्तर प्रदेश असेंबली इंतेख़ाबात में बी जे पी की शिकस्त को हिंदूत्तवा से दूरी इख्तेयार करने का नतीजा क़रार देने से भी गुरेज़ किया और कहा कि इन दोनों में कोई रब्त नहीं है।

ये कहना ग़लत है कि अवाम ने मुवाफ़िक़ हिंदूत्तवा तंज़ीमों (बी जे पी) को शिकस्त दी है। एक मर्तबा सुप्रीम कोर्ट का फ़ैसला इस के हक़ में आ जाने के बाद मंदिर तामीर होकर रहेगा। जोशी ने कांग्रेस और बी जे पी के मजमूई मुज़ाहिरे पर सवालात का रास्त जवाब देने से गुरेज़ किया।आर एस एस शाखाओं की तादाद में कमी को मुस्तर्द करते हुए उन्होंने कहा कि नौजवान उन शाखा‍ओं में उमड कर आ रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT