बी जे पी के इश्तिआल अंगेज़ इश्तिहार पर मुस्लिमा हैसियत ख़त्म करने का मुतालिबा

बी जे पी के इश्तिआल अंगेज़ इश्तिहार पर मुस्लिमा हैसियत ख़त्म करने का मुतालिबा
नई दिल्ली। 11नवंबर (सियासत डाट काम)। कांग्रेस ने आज बी जे पी की मुस्लिमा हैसियत ख़त्म करने का मुतालिबा किया, क्योंकी मध्य प्रदेश में जहां अनक़रीब इंतेख़ाबात मुक़र्रर हैं, बी जे पी ने एक इश्तिआल अंगेज़ इश्तिहार जारी किया है जिस में क़ौम

नई दिल्ली। 11नवंबर (सियासत डाट काम)। कांग्रेस ने आज बी जे पी की मुस्लिमा हैसियत ख़त्म करने का मुतालिबा किया, क्योंकी मध्य प्रदेश में जहां अनक़रीब इंतेख़ाबात मुक़र्रर हैं, बी जे पी ने एक इश्तिआल अंगेज़ इश्तिहार जारी किया है जिस में क़ौमी पर्चम और सरबराह फ़ौज की तस्वीरों का मुबय्यना तौर पर ग़लत इस्तेमाल किया गया है।

पार्टी के तर्जुमान मेम अफ़ज़ल ने कहा कि कुल हिंद कांग्रेस ने इश्तिहार के सिलसिले में इलेक्शन कमीशन से रब्त पैदा किया है जिस ने मर्कज़ में कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत हुकूमत का मनफ़ी इमेज पेश किया है।

मध्य प्रदेश के चीफ मिनिस्टर शिव‌राज सिंह चौहान और बी जे पी के रियासती सदर नरेंद्र सिंह तोमर पर इल्ज़ाम आइद किया गया है कि बी जे पी सरबराह फ़ौज जनरल विक्रम सिंह को उनकी तस्वीर इस्तेमाल करते हुए सियासत में घसीटना चाहती है। मेम अफ़ज़ल ने कहा कि बी जे पी ने क़ौमी पर्चम की भी पार्टी इश्तिहार में इस्तेमाल के ज़रीये तौहीन की है।

Top Stories