Saturday , December 16 2017

बी जे पी के करप्शन पर सोनीया गांधी की सख़्त तन्क़ीद

बी जे पी की कांग्रेस के ख़िलाफ़ करप्शन के मसले पर मुहिम की परवाह किए बगै़र सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने आज बी जे पी पर दोहरे मियार इख़तियार(मापदंड) करने के सिलसिले में सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि इस ने बदउनवानी(भ्रष्टाचार) के इल्ज़ामात

बी जे पी की कांग्रेस के ख़िलाफ़ करप्शन के मसले पर मुहिम की परवाह किए बगै़र सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने आज बी जे पी पर दोहरे मियार इख़तियार(मापदंड) करने के सिलसिले में सख़्त तन्क़ीद की और कहा कि इस ने बदउनवानी(भ्रष्टाचार) के इल्ज़ामात का सामना करने वाले ख़ुद अपने नेताओं के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई नहीं की है।

उन्होंने कहा कि बी जे पी को लोगो के सामने जवाबदेही करनी होगी और बताना होगा कि इस ने अपने करप्शन के इल्ज़ामात का सामना करने वाले नेताओं के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई क्यों नहीं की। तारीख़ी रज ग्राउंड पर इंतिख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि कांग्रेस एक ऐसी पार्टी है, जिस ने बदउनवान(भ्रष्टाचार) नेताओं के ख़िलाफ़ सख़्त क़ानूनी कार्रवाई की है जबकि बी जे पी सिर्फ़ करप्शन की बातें कररही है।

अपने नेताओं के ख़िलाफ़ कोई कार्रवाई नहीं कर रही है। उन्होंने दावा किया कि हक़ मालूमात क़ानून मंज़ूर करने का सहारा कांग्रेस के सर है, जिस ने साबित करदिया है कि ये क़ानून करप्शन के ख़िलाफ़ मव‌सर हथियार बन सकता है। उन्होंने कहा कि बी जे पी करप्शन के ख़िलाफ़ नहीं बल्कि कांग्रेस के ख़िलाफ़ है और वो इस हथियार को हमारे ख़िलाफ़ इस्तेमाल कर रही है।

अपने नेताओं को इस ने नजरअंदाज़ कर रखा है। उन्होंने कहा कि बी जे पी के करप्शन का रिकार्ड कोई दरख़शां रिकार्ड नहीं है और इल्ज़ाम आइद किया कि अप्पोज़ीशन पार्टी ने लोक पाल बिल की मंज़ूरी में राज्य सभा में रुकावट पैदा की। हालाँकि ये हक़ीक़त हैकि ये क़ानून इंतिहाई अहम हथियार है, जिस के ज़रीये धोका देही के ख़िलाफ़ जंग की जा सकती है।

सोनीया गांधी ने कहा कि रीटेल शोबा में रास्त ग़ैरमुल्की सरमायाकारी की ताईद करते हुए उन्होंने कहा कि ये इक़दाम रियासत की बाग़बानी पैदावार खासतौर पर सेबों की फ़रोख़त के लिए काफ़ी मुफ़ीद साबित होगा। उन्होंने कहा कि बी जे पी इस मसले को भी सयासी रंग दे रही है हालाँकि मर्कज़ी हुकूमत ने रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर्स को मुकम्मल इख़तियार दिया है कि वो अगर इस से मुत्तफ़िक़ ना होतो उसे नाफ़िज़ करने से गुरेज़ कर सकते हैं।

उन्होंने कहा कि बी जे पी ज़ेर इक़तिदार रियास्तों में रीटेल शोबा में एफ डी आई का नफ़ाज़ बी जे पी का इख़तियार तमीज़ी है। उन्होंने कहा एतराफ़ किया कि क़ीमतों में इज़ाफ़ा संगीन मसला है जिस से आम आदमी मुतास्सिर होरहा है, लेकिन कहाकि यू पी ए हुकूमत क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर क़ाबू पाने केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात कररही है, लेकिन ये रियास्ती हुकूमतों की भी ज़िम्मेदारी है कि वो क़ीमतों में कमी करें। उन्होंने कहा कि कांग्रेस हुकूमत ने फ़ैसला किया है कि रियायती क़ीमत पर मज़ीद 3 गैस सलिंडर यानी जुमला 9 गैस सलिंडर सालाना फ़राहम किए जाऐंगे

TOPPOPULARRECENT