बी जे पी के ताक़तवर गढ़ में आर जे डी का मुक़ाबला

बी जे पी के ताक़तवर गढ़ में आर जे डी का मुक़ाबला
नई दिल्ली: असेम्बली इंतेख़ाबात का सामना करनेवाली रियासत बिहार में दो हरीफ़ कैम्पों में इत्तेहादियों के माबैन नशिस्तों की तक़सीम के मसले पर बातचीत अब ठोस शक्ल इख़तियार करचुकी है जिस के मुताबिक़ लालू प्रसाद के ज़ेरे कियादत‌ आर जे डी के

नई दिल्ली: असेम्बली इंतेख़ाबात का सामना करनेवाली रियासत बिहार में दो हरीफ़ कैम्पों में इत्तेहादियों के माबैन नशिस्तों की तक़सीम के मसले पर बातचीत अब ठोस शक्ल इख़तियार करचुकी है जिस के मुताबिक़ लालू प्रसाद के ज़ेरे कियादत‌ आर जे डी के उम्मीदवार बी जे पी के ताक़तवर गढ़ में मुक़ाबला करेंगे और उनके हलीफ़ नीतीश कुमार की जे डी ( यू) इन ही हलक़ों से अपने उम्मीदवार दुबारा नामज़द करचुकी है जहां गुज़िशता इंतेख़ाबात में इस के उम्मीदवार मुंतख़ब किए गए।

जे डी ( यू) । आर जे डी इत्तेहाद के ज़राए ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार की पार्टी के उम्मीदवार इन्ही हलक़ों से मुक़ाबला करेंगे जहां गुज़िशता इंतेख़ाबात में इस पार्टी को कामयाबी हासिल हुई थी। आर जे डी को भी जे डी ( यू) के मुसावी हलक़े मिलेंगे लेकिन लालू प्रसाद की पार्टी को इन हलक़ों से अपने उम्मीदवार नामज़द करना होगा जहां से गुज़िशता इंतेख़ाबात में बी जे पी उम्मीदवारों ने मुक़ाबला किया था।

Top Stories