Monday , December 18 2017

बी जे पी के नाराज़ लीडर केशव भाई पटेल से हरदेक की मुलाक़ात

अहमदाबाद: चीफ मिनिस्टर गुजरात आनंदी बेन पटेल और पीटादार अनामत अंदोलन समीति के दरमियान आज अहम इजलास से क़बल समीति कन्वीनर हरदेक पटेल ने केशव भाई पटेल से मुलाक़ात की ताकि तहफ़्फुज़ात के मुतालिबे पर जारी तहरीक की कामयाबी के लिये उनका आशीर्वाद हासिल किया जा सके।

हरदेक और दीगर अरकान ने साबिक़ बी जे पी चीफ मिनिस्टर से उनकी क़ियामगाह पर मुलाक़ात की। बादअज़ां मीडिया से बात चीत करते हुए हरदेक ने बताया कि हमारी जारिया तहरीक बराए तहफ़्फुज़ात के लिये केशव भाई पटेल से आशीर्वाद हासिल किया गया। जिस पर बी जे पी क़ाइद ने कहा कि वो तहरीक की हिमायत करेंगे।

बशर्ते कि ये पुरअमन और अदम तशद्दुद के तरीका पर चलाई जाये। हमने भी तैक़ुन दिया कि ये तहरीक पुरअमन रहेगी। उन्होंने बताया कि पटेल बिरादरी के नुमाइंदों की चीफ मिनिस्टर से मुलाक़ात का मक़सद 25 अगस्त की मेगा रैली के बाद पुलिस के बहीमाना सुलूक से वाक़िफ़ करवाना है और हमारा ये बुनियादी मुतालिबा है कि क़सूरवार पुलिस अहलकारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाये। और तशद्दुद में हलाक अफ़राद के विरसा-ए-को मुआवज़ा अदा किया जाये।

मिस्टर हरदेक पटेल ने कहा कि आला ज़ातों के गरीब बच्चों के लिये हुकूमत के मालना पैकेज की वो मुख़ालिफ़त नहीं कर रहे हैं बल्कि पटेल बिरादरी को ओ बी सी की फ़हरिस्त में शामिल करने का मुतालिबा कर रहे हैं। वाज़िह रहे कि पटेल बिरादरी के लिये तहफ़्फुज़ात के मुतालिबे पर 15 सितंम्बर से डांडी मार्च शुरू करने का ऐलान किया गया था लेकिन चीफ मिनिस्टर से मुलाक़ात करवाने का बाज़ वुज़रा के तैक़ुन पर इस मार्च को मुल्तवी कर दिया गया है। उन्होंने बताया कि अगर चीफ मिनिस्टर से मुलाक़ात समर आवर साबित ना होने पर मंगल से मालना डांडी मार्च शुरू कर दी जाएगी|

TOPPOPULARRECENT