Friday , December 15 2017

बी जे पी के ख़िलाफ़ कांग्रेस की इलेक्शन कमीशन में शिकायत

मोदी की तक़रीर का बार बार टेली कासट पेड न्यूज़ : ग़ुलाम नबी आज़ाद

मोदी की तक़रीर का बार बार टेली कासट पेड न्यूज़ : ग़ुलाम नबी आज़ाद

कांग्रेस ने आज इलेक्शन कमीशन में एक शिकायत दर्ज करवाई है जिस में बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया गया है कि वो वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी की अमरीका के मेडीसिन स्क्वॉयर पर की गई तक़रीर का एक मराठी चैनल के ज़रिए बार बार टेली कास्ट कररही है। सेनएर कांग्रेस लीडर-ओ-साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कहा कि इलेक्शन कमीशन की तवज्जे इस जानिब मबज़ूल करवाई गई है कि मराठी चैनल के ज़रिए नरेंद्र मोदी की तक़रीर का बार बार टेलीकास्ट पेड न्यूज़ के ज़ुमरे में आता है।

अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने कहा कि मोदी अगर अमरीका जाते हैं तो वो बी जे पी के प्रोपगंडा के लिये नहीं जाते हैं बल्कि वो मुल्क के 125 करोड़ अवाम की नुमाइंदगी करते हैं। ये उनका काम नहीं है कि वो बी जे पी के इंतेख़ाबी निशान को इश्तिहार में बार बार दिखा कर अवाम से बी जे पी को वोट देने की अपील करें।

ये टेली कास्ट क़ाबिल एतराज़ है। याद रहे कि गुज़िशता कुछ दिनों से बी जे पी अख़बारात में बड़े बड़े इश्तेहार शाय करवा कर अवाम कोयाद दहानी करवा रही है कि मेडीसिन स्क्वॉयर पर नरेंद्र मोदी की तक़रीर का बार बार टेली कास्ट किया जा रहा है और अवाम उसे देखें ।

यही नहीं बल्कि इश्तिहार में नरेंद्र मोदी की तस्वीर के साथ बी जे पी के इंतेख़ाबी निशान कंवल का फूल भी नुमायां तौर पर दिखाया गया है ।

TOPPOPULARRECENT