Friday , December 15 2017

बी जे पी को मर्कज़ में इक़तेदार यक़ीनी – तेलंगाना की तशकील का वादा

हैदराबा 04 जून: बी जे पी ने कहा कि आइन्दा चुनाव में अगर पार्टी इक़तेदार पर आए तो अलहदा रियासत तेलंगाना एक हक़ीक़त होगी ।

हैदराबा 04 जून: बी जे पी ने कहा कि आइन्दा चुनाव में अगर पार्टी इक़तेदार पर आए तो अलहदा रियासत तेलंगाना एक हक़ीक़त होगी ।

बी जे पी सदर राज नाथ सिंह ने कहा कि 2014 में मर्कज़ पर बी जे पी की हुक्मरानी होगी और तशकील हुकूमत के अंदरून चंद माह अलहदा रियासत तेलंगाना क़ायम की जाएगी।

उन्होंने कहा कि आंध्र प्रदेश में ऐसी कोई भी जमात जो तेलंगाना की मुख़ालिफ़त करती हो इस से इतेहाद नहीं किया जाएगा और ना ही मर्कज़ी हुकूमत की तशकील में इस जमात की ताईद हासिल की जाएगी।

आज तेलंगाना नग़ारा समीती के बी जे पी में शमूलीयत के सिलसिले में निज़ाम कॉलेज पर मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए उन्होंने ये बात कही।

इस मौके पर डॉ। एन जनार्धन रेड्डी ने अपनी पार्टी के बी जे पी में इंज़िमाम का एलान किया। साबिक़ रियास्ती वज़ीर पुष्पा लीला चिरंजीवी के दामाद और दुसरे ने बी जे पी में शमूलीयत इख़तियार करली।

सदर रियास्ती बी जे पी किशन रेड्डी ने जलसे की सदारत की। इस मौके पर पार्टी क़ाइदीन वैंकया नायडू बंडारु दत्तात्रेय और दुसरे मौजूद थे।

राज नाथ सिंह ने मुख़्तलिफ़ अख़बारात और टेलीविज़न के सर्वे का हवाला देते हुए कहा कि 2014 आम चुनाव में बी जे पी सारे मुल्क में सब से बड़ी पार्टी बन कर उभरेगी। उन्होंने बी जे पी की ज़ेर-ए-क़ियादत एन डी ए हुकूमत की तशकील का दावा किया। उन्होंने कहा कि अलहदा तेलंगाना का क़ियाम एक हक़ीक़त होगा और दुनिया की कोई ताक़त उसे रोक नहीं सकती। अगर मौजूदा हुकूमत पार्लीमैंट का ख़ुसूसी सेशन तलब करते हुए तेलंगाना पर बिल पेश करे तो हम उस की ताईद करेंगे।

राज नाथ सिंह ने आज चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की भी काफ़ी सराहना की जो पार्टी की वज़ारत‍ ए‍ उज़मा के लिए दौड़ में शामिल हैं।

उन्होंने कहा कि अडवानी के बयान को ग़लत अंदाज़ में पेश किया गया है जिन्होंने चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिवराज सिंह चौहान को नरेंद्र मोदी पर तर्जीह दी है।

राज नाथ सिंह ने कहा कि उनकी नज़र में चीफ़ मिनिस्टर गुजरात मुल्क में सब से मक़बूल और असर रखने वाले लीडर हैं। उन्होंने यू पी ए हुकूमत की कारकर्दगी पर भी शदीद तनक़ीद की।

TOPPOPULARRECENT