Friday , December 15 2017

बी जे पी को वाज़िह अक्सरियत से जीतने का यक़ीन

सदर बी जे पी राजनाथ सिंह ने आज कहा कि पार्टी आइन्दा इंतेख़ाबात के इलेक्शन कमीशन के फ़ैसले का खैरमक़दम करती है और पार्टी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी के आम जलसों में अवाम का रद्द-ए-अमल देखते हुए बी जे पी को एतेमाद है कि

सदर बी जे पी राजनाथ सिंह ने आज कहा कि पार्टी आइन्दा इंतेख़ाबात के इलेक्शन कमीशन के फ़ैसले का खैरमक़दम करती है और पार्टी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी के आम जलसों में अवाम का रद्द-ए-अमल देखते हुए बी जे पी को एतेमाद है कि वो वाज़िह अक्सरीयत के साथ इंतेख़ाबात में कामयाब रहेगी।

उसे 272 से ज़्यादा नशिस्तें हासिल होंगी। रवी शंकर प्रसाद ने कहा कि उनकी पार्टी इस बात को यक़ीनी बनाएगी कि आइन्दा इंतेख़ाबी नताइज कांग्रेस से पाक हुकूमत मुल्क को दे सकीं। प्रकाश जावड़ेकर ने कहा कि उन्हें अक्सरियत के साथ कामयाबी का यक़ीन है।

अहमदाबाद से मौसूला इत्तेला के बमूजब आम इंतेख़ाबात के प्रोग्राम के एलान का खैरमक़दम करते हुए नरेंद्र मोदी ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो दुरुस्त इंतेख़ाब करें और बी जे पी को वोट दे कर ख़ुशहाली के दौर का आग़ाज़ करें। उन्होंने आम इंतेख़ाबात को जम्हूरियत का सब से बड़ा तहवार क़रार दिया और अवाम से हिन्दुस्तान के लिए वोट देने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT