Wednesday , May 23 2018

बी जे पी गाय की हड्डियों-ओ-चर्बी की तिजारत की हामी

मध्य प्रदेश असेंबली में बी जे पी के दोहरे मेयार की क़लई खुल गई जब मुल्क भर में गाय के तहफ़्फ़ुज़ की बात करनेवाली बी जे पी की हुकूमत ने एक मुस्लिम रुक्न असेंबली के ख़ानगी बिल की मुख़ालिफ़त की जिन्हों ने गाय की हड्डियों और चर्बी की तिजारत

मध्य प्रदेश असेंबली में बी जे पी के दोहरे मेयार की क़लई खुल गई जब मुल्क भर में गाय के तहफ़्फ़ुज़ की बात करनेवाली बी जे पी की हुकूमत ने एक मुस्लिम रुक्न असेंबली के ख़ानगी बिल की मुख़ालिफ़त की जिन्हों ने गाय की हड्डियों और चर्बी की तिजारत पर इमतिना आइद करने का ख़ानगी बिल असेंबली में पेश किया था लेकिन बी जे पी ने इस बिल की मुख़ालिफ़त की।

ये पहला मौक़ा नहीं है जब कांग्रेस के रुक्न असेंबली आरिफ़ अक़ील ने गाय के तहफ़्फ़ुज़ का मसला ऐवान में उठाया। उन्होंने कहा कि हिंदुस्तान में गाय को गऊ माता कहा जाता है। इसे माँ का दर्जा दिया जाता है लेकिन बूढ़ी गाय को मरने के लिए छोड़ दिया जाता है। जो लोग गाय की हड्डियों और चर्बी की तिजारत करते हैं वो उन्हें हलाक करदेते हैं।

उन्होंने कहा कि इस तिजारत पर इमतिना आइद किया जाना चाहिए और सरकारी अख़राजात पर गाय की आख़िरी रसूमात अदा की जानी चाहिए। वज़ीर मवीशयान कसम महिदाले ने आरिफ़ अक़ील की सताइश की और कहा कि उन्हें इस सोच के लिए ऐवार्ड भी दिया जाना चाहिए ताहम उन्होंने इस तिजारत को रोकने से इनकार कर दिया।

स्पीकर ने कहा कि इस बिल को मज़हबी क़ाइदीन से सलाह‌ के बाद ऐवान में पेश किया जाना चाहिए ताहम रुक्न असेंबली ने ऐसा करने से इनकार कर दिया और ये मसला उठाते रहे। आरिफ़ अक़ील भोपाल नॉर्थ की नुमाइंदगी करते हैं और 1989 के बाद से पाँच मर्तबा इस हलक़ा से मुंतख़ब हुए हैं।

उन्होंने बी जे पी हुकूमत को निशाना बनाते हुए कहा कि बी जे पी ने गाय के तहफ़्फ़ुज़ के लिए काम करने के नारे पर वोट हासिल किए हैं। बी जे पी अरकान ने इस मौक़ा पर हंगामा किया लेकिन आरिफ़ अक़ील अपनी बात पर क़ायम रहे। बिलआख़िर स्पीकर ने नदाई वोट हासिल करने का फ़ैसला किया । चूँकि ऐवान में बी जे पी को अक्सरियत है इस लिए आरिफ़ अक़ील के बिल को हार‌ होगई।

बिल की ताईद में 31 और मुख़ालिफ़त में 55 वोट हासिल हुए। इत्तिफ़ाक़ की बात ये है कि ऐवान में हुए मुबाहिस को मुक़ामी अख़बारात ने शाय नहीं किया है हालाँकि दो अख़बारात ने अपने ऑनलाईन ऐडीशन पर उसे पेश किया है।

TOPPOPULARRECENT