बी जे पी तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहूँचाने के दर्पा

बी जे पी तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहूँचाने के दर्पा
हैदराबाद। १८मई, ( सियासत न्यूज़) बी जे पी फ़िर्कापरस्ती को फ़रोग़ देते हुए तलंगानातहरीक को फ़िर्कावाराना ख़ुतूत पर मुनक़सिम करने की कोशिशों में मसरूफ़ है। रुकन असम्बली टी आर ऐस मिस्टर हरीश राव‌ ने मीडीया से बातचीत करते हुए बताय

हैदराबाद। १८मई, ( सियासत न्यूज़) बी जे पी फ़िर्कापरस्ती को फ़रोग़ देते हुए तलंगानातहरीक को फ़िर्कावाराना ख़ुतूत पर मुनक़सिम करने की कोशिशों में मसरूफ़ है। रुकन असम्बली टी आर ऐस मिस्टर हरीश राव‌ ने मीडीया से बातचीत करते हुए बताया कि 9डसमबर 2009-ए-को जब अलहदा तेलंगाना की तशकील के अमल के आग़ाज़ का ऐलान किया गया था उस वक़्त तक बी जे पी तलंगाना मसला पर क्यों ख़ामोशी इख़तियार किए हुए थी, मिस्टर किशन रेड्डी को इस बात का जवाब देना चाहिये।

मिस्टर हरीश राव‌ ने पर काल से बया जे पी उम्मीदवार मैदान में उतारने के ऐलान पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए कहा कि पार्टी मसला को फ़िर्कावाराना रंग देते हुए अलहदा तेलंगाना में रुकावटें पैदा करने पर उतर आई है।उन्हों ने बी जे पी को इक़तिदार की हरीस क़रार देते हुए कहा कि वो तेलंगाना तहरीक की आड़ में सयासी इस्तिहकाम चाहती है ।

उन्हों ने किशन रेड्डी सेइस्तिफ़सार किया कि जब तमाम टी आर ऐस अरकान और एक बी जे पी रुकन असैंबली लक्ष्मी ना रावना ने अस्तीफ़ा दिया था तो उस वक़्त किशन रेड्डी ने क्यों अस्तीफ़ा नहीं दिया। हरीश राव‌ ने बताया कि बी जे पी पर काल से मुक़ाबला के ज़रीया तेलंगाना वोट तक़सीम करने की कोशिश में मसरूफ़ है जबकि मुत्तहदा रियासत के हामी क़ाइदीन अपने वोटों को तक़सीम होने से बचाने में मसरूफ़ हैं।

उन्हों ने बताया कि बी जे पी मुक़ाबलाकरती है तो उसे मुख़ालिफ़ तेलंगाना तसव्वुर किया जाएगा।उन्हों ने बताया कि जो सूरत-ए‍हाल तेलंगाना में पैदा करने की कोशिश की जा रही है इस के पसेपुश्त तेलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की साज़िश कार फ़रमा है। उन्हों ने यक़ीन का इज़हार किया कि पर काल में टी आर उसको कामयाबी हासिल होगी और दीगर उम्मीदवारों की ज़मानतें ज़बत होंगी।

Top Stories