Friday , December 15 2017

बी जे पी पर मग़रिबी बंगाल में बेचैनी पैदा करने का ममता बनर्जी का इल्ज़ाम

बरसर-ए-इक्तदार तृणमूल कांग्रेस ने आज बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मग़रिबी बंगाल में मज़हब की बुनियाद पर बेचैनी पैदा करने की कोशिश कररही है। बी जे पी के मर्कज़ी क़ाइदीन की तशद्दुद ज़दा देहात मुकरा ज़िला बीरभूम में दाख़िले की कोशिश

बरसर-ए-इक्तदार तृणमूल कांग्रेस ने आज बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मग़रिबी बंगाल में मज़हब की बुनियाद पर बेचैनी पैदा करने की कोशिश कररही है। बी जे पी के मर्कज़ी क़ाइदीन की तशद्दुद ज़दा देहात मुकरा ज़िला बीरभूम में दाख़िले की कोशिश करते हुए गिरफ़्तार किए जाने के कुछ ही देर बाद चीफ़ मिनिस्टर का ये बयान मंज़रे आम पर आया।

तृणमूल कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी मुकुल राय ने कहा कि कोई भी क़ानून से बालातर नहीं है चाहे वो कोई रुकन पार्लियामेंट‌ हो। बी जे पी क़ाइदीन कि गिरफ़्तारी बिशमोल नायब सदर मुख़तार अब्बास नक़वी और अरकान-ए‍-पार्लियामेंट कीर्ति आज़ाद और उदित राय को जायज़ क़रार देते हुए उन्होंने ये बयान दिया।

पुलिस ने कहा कि बी जे पी क़ाइदीन उस वक़्त गिरफ़्तार किए गए जब वो क़ानून फ़ौजदारी की दफ़ा 144 की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तशद्दुद ज़दा देहात में दाख़िल होने की कोशिश कररहे थे। इस मौक़े पर तृणमूल कांग्रेस और बी जे पी कारकुनों में भी झड़प हुई जिस में 3 अफ़राद हलाक और कम अज़ कम 5 मकान नज़र-ए-आतिश करदिए गए।

TOPPOPULARRECENT