Thursday , December 14 2017

बी जे पी पार्लीमानी बोर्ड इजलास मोदी और अडवानी की शिरकत

नई दिल्ली, 5 जुलाई: ( पी टी आई) लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने बी जे पी पारलीमानी बोर्ड का इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में दू ब दू तौर पर एल के अडवानी और नरेंद्र मोदी शरीक थे । चीफ़ मिनिस्टर गुजरात को पार्टी इंतेख़ाबी मु

नई दिल्ली, 5 जुलाई: ( पी टी आई) लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए हिक्मत-ए-अमली तैय्यार करने बी जे पी पारलीमानी बोर्ड का इजलास मुनाक़िद हुआ जिस में दू ब दू तौर पर एल के अडवानी और नरेंद्र मोदी शरीक थे । चीफ़ मिनिस्टर गुजरात को पार्टी इंतेख़ाबी मुहिम का सरबराह मुक़र्रर करने के तक़रीबन एक माह बाद आडवानी और मोदी में मुलाक़ात हुई है ।

पार्लीमानी बोर्ड के तीन घंटे तवील इजलास में नरेंद्र मोदी और अडवानी एक दूसरे के क़रीब बैठे हुए थे । ज़राए का दावा है कि आडवानी के रवैय्या से ज़ाहिर हो रहा था कि वो मोदी के साथ दोस्ताना रवाबित उस्तिवार करना चाहते हैं । इन का रवैय्या मुसबत दिखाई दे रहा था ।

उन्होंने इजलास के दौरान कई एक मसाइल पर अहम तजावीज़ भी पेश की हैं और उन्होंने मोदी और दीगर की ज़ाहिर करदा राय की भी हिमायत की । इन दोनों क़ाइदीन भी शिरकत को ग़ैरमामूली आहमीयत दी जा रही है ।

TOPPOPULARRECENT