Tuesday , December 12 2017

बी जे पी में कई क़ाइदीन वज़ारत-ए-उज़्मा केलिए मौज़ूं : गद्करी

नागपुर 27 अक्तूबर (एजैंसीज़) सदर बी जे पी नीतिन् गद्करी ने ऐलान किया कि लोक सभा इंतिख़ाबात 2014-ए-में वो हिस्सा लेंगी। नामवर वुकला, डॉक्टर्स और कई ख़ाहिशमंद पार्टी क़ाइदीन आने वाले बलदी इंतिख़ाबात के लिए टिकट के हुसूल के ख़ाहां हैं।

नागपुर 27 अक्तूबर (एजैंसीज़) सदर बी जे पी नीतिन् गद्करी ने ऐलान किया कि लोक सभा इंतिख़ाबात 2014-ए-में वो हिस्सा लेंगी। नामवर वुकला, डॉक्टर्स और कई ख़ाहिशमंद पार्टी क़ाइदीन आने वाले बलदी इंतिख़ाबात के लिए टिकट के हुसूल के ख़ाहां हैं।

पार्टी सदर ने कहा कि बी जे पी आइन्दा आम इंतिख़ाबात के इलावा दीगर इंतिख़ाबात में मौज़ूं उम्मीदवारों को ही टिकट देगी। दीवाली के मौक़ा पर अवाम को मुबारकबाद देते हुए नतन गडकरी ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत बदउनवानीयों का शिकार होचुकी ही। यू पी ए इत्तिहादी हलीफ़ पार्टीयों में नीचे से लेकर ऊपर तक रिश्वत सतानी का बोल बाला है।

उन्होंने कहा कि आने वाले इंतिख़ाबात में इन की पार्टी इसी बुनियाद पर कामयाबी की उम्मीद रखती है कि वो बदउनवानीयों का ख़ातमा करेगी। वज़ारत-ए-उज़मा के ओहदा से मुताल्लिक़ उन्हों ने कहा कि बी जे पी में कई उम्मीदवार इस ओहदा केलिए मौज़ूं हैं।

पार्टी के सीनीयर लीडर ईल के अडवानी के बिशमोल कई क़ाइदीन का नाम लेने से उन्हों ने गुरेज़ किया। दीवाली की मुबारकबाद देने के लिए उन से मुलाक़ात के लिए कई क़ाइदीन आए थॆ। उन्होंने कहा कि आइन्दा आम इंतिख़ाबात का मुक़ाबला रिश्वत के ख़िलाफ़ मुहिम की असास पर किया जाएगा।

नागपुर अगर चीका कांग्रेस का मज़बूत गढ़ है, यहां पर आर ऐस उसका हेडक्वार्टर भी है। बी जे पी लोक सभा इंतिख़ाबात में शानदार कामयाबी हासिल कर चुकी है।

उन्होंने कहा कि नागपुर मेरा कर्मभूमि है और मैंने यहीं से अपने सयासी कैरीयर का आग़ाज़ किया। आर ऐस ऐस सरबराह मोहन भागवत ने बी जे पी में नौजवान क़ियादत को पसंद किया है।

ये पूछे जाने पर कि आर ऐस ऐस आप को वज़ारत अज़मी के ओहदा पर देखने की मुतमन्नी है? उन्होंने कहा कि बी जे पी को सिंह परिवार की सरपरस्ती हासिल है और मोहन भागवत ने बी जे पी की क़ियादत नौजवानों को सौंपने की ख़ाहिश ज़ाहिर की है, इसलिए आर ऐस ऐस मेरी हामी है। वज़ारत-ए-उज़मा केलिए दीगर क़ाइदीन की दौड़ से मुताल्लिक़ बातें मीडीया की क़ियास आराईयां हैं।

मैं ख़ुद भी इस ओहदा केलिए ज़्यादा पुरउमीद नहीं हूँ लेकिन अगर ज़िम्मेदार दी गई तो ज़रूर निभाउगा वज़ारत-ए-उज़मा केलिए बी जे पी की जानिब से क़तई उम्मीदवार के ऐलान से गुरेज़ किए जाने से मुताल्लिक़ पूछे जाने पर उन्हों ने कहा कि हमें फ़िलहाल जलदबाज़ी से काम नहीं लेना है मुनासिब-ए-वक़्त आने पर ही मौज़ूं उम्मीदवार का ऐलान किया जाएगा। इस सवाल पर कि अगर कांग्रेस ने राहुल गांधी को इस ओहदा का उम्मीदवार बनाए तो गद्करी ने कहा कि कांग्रेस ख़ुद इस नताइज से बेहतर वाक़िफ़ है।

अगर वो चाहे तो क़ौमी सतह पर बिहार के नताइज का इआदा करसकती है। राहुल गांधी वज़ारत-ए-उज़मा का उम्मीदवार बनाया गया तो कांग्रेस को इस के नताइज का सामना करना पड़ेगा। रिश्वत के ख़िलाफ़ बी जे पी पर कांग्रेस की तन्क़ीदों को उन्हों ने मुस्तर्द कर दिया।

TOPPOPULARRECENT