Saturday , December 16 2017

बी जे पी में मोदी मुख़ालिफ़ ग्रुप के दो आम जलसे

अहमदाबाद । बी जे पी के बाग़ी जिन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ जंग का एलान कर दीया है। वो दो बड़े आम जलसे अगले हफ़्ते मुनाक़िद करेंगे ताकि रियास्ती असेंबली चुनाव‌ से पहले अपनी मुख़ालिफ़ मोदी मुहिम में तैजी पैदा की

अहमदाबाद । बी जे पी के बाग़ी जिन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ जंग का एलान कर दीया है। वो दो बड़े आम जलसे अगले हफ़्ते मुनाक़िद करेंगे ताकि रियास्ती असेंबली चुनाव‌ से पहले अपनी मुख़ालिफ़ मोदी मुहिम में तैजी पैदा की जा सके। बड़े पैमाने पर एक जुलूस और आम जलसा कबायली तबक़ात की तरफ‌ से वनवासी लोवा संघटन के एहतिमाम में 10 जून को ज़िला पंचमहल के देहात कन्डोई कोली में मुनाक़िद किया जाएगा।

इस जुलूस और आम जलसे में बी जे पी के नाराज़ लिडर‌ जैसे केशु भाई पटेल और काशी राम राना, पुर्व‌ चीफ़ मिनिस्टर गुजरात सुरेश महेता जो बी जे पी से संबध खतम कर चुके हैं और महा गुजरात जनता पार्टी के सदर गोवर्धन ज़डाफ़ीह शरीक होंगे।

ये बाग़ी बी जे पी लिडरों की तरफ‌ से इस मुज़ाहरे की कोशिश है कि वो एक‌ हैं और किसी एक ग्रुप से नहीं हैं। इन की जंग नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ है। केशूभाई पटेल के नजदीकी ज़राए ने खबर दी हैकि दूसरा बड़ा अन्य बिछ्डे तबकों का जल्सा ज़िला भाव‌नगर के क़स्बा बोटाड में 12 जून को मुनाक़िद किया जाएगा, जिस में पुर्व केन्द्रीय मंत्री राना बी जे पी असेंबली सदस्य‌ कनोभाई कलसारिया और ज़डाफ़ीह शिरकत करेंगे।

कलसारीया बोटाड के बी जे पी असेंबली सदस्य‌ हैं, जो नरेंद्र मोदी हुकूमत के ख़िलाफ़ एक एहतिजाज की क़ियादत कर चुके हैं, जिस की वजह नरमा इंडस्ट्रीज़ के ज़िला भाव‌नगर में सिमेन्ट प्लांट के क़ियाम की हुकूमत की तरफ‌ से मंज़ूरी है। वो इस सिलसिले में सुप्रीम कोर्ट से भी रुजू होचुके हैं।

केन्द्रीय मौसम ओर जंगलात विभाग‌ ने बाद में इस प्लांट की इजाज़त खत्म‌ करदी है। नरेंद्र मोदी मुख़ालिफ़ ग्रुप अपने अगले काम के तरीके का ताय्युन इन दो आम जलसों के बाद करेगा।

केशु भाई पटेल और दुसरे लिडरों का पटेल के मकान‌ पर हाल ही में एक इजलास मुनाक़िद किया गया था और बी जे पी के कामों पर गौर‌ किया गया था और ये फ़ैसला किया गया थाकि अगले रियास्ती असेंबली चुनाव‌ से पहले मोदी के ख़िलाफ़ लोगों से कैसे संपर्क‌ किया जाए।

ज़राए(सुत्रो) ने कहा कि केशूभाई पटेल की बर्थडे पार्टी जुलाई में ज़बरदस्त धूम धाम के साथ मनाई जाएगी। केशूभाई पटेल चंद दिनों से नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ अपने ख़्यालात का इज़हार कर रहे हैं और उन के अंदाज़ कारकर्दगी पर आलोचना कर रहे हैं। उन्हों ने इल्ज़ाम लगाया हैकि रियासत में पटेल तबक़ा ख़ौफ़ के साये तले ज़िंदगी गुज़ार रहा है।

TOPPOPULARRECENT