Saturday , December 16 2017

बी जे पी मोदी के लिए अमरीकी वीज़ा की ख़ाहां

न्यूयॉर्क। 22जुलाई (पी टी आई)। बी जे पी ने जिस ने अब तक ये मौक़िफ़ बरक़रार रखा है कि उसे नरेंद्र मोदी को अमरीकी वीज़ा देने से इनकार की कोई परवाह नहीं है, आज कहा कि वो अमरीकी इंतेज़ामीया से अपील करेगी कि नरेंद्र मोदी के दौरा-ए-अमरीका पर आइद इ

न्यूयॉर्क। 22जुलाई (पी टी आई)। बी जे पी ने जिस ने अब तक ये मौक़िफ़ बरक़रार रखा है कि उसे नरेंद्र मोदी को अमरीकी वीज़ा देने से इनकार की कोई परवाह नहीं है, आज कहा कि वो अमरीकी इंतेज़ामीया से अपील करेगी कि नरेंद्र मोदी के दौरा-ए-अमरीका पर आइद इमतेना बर्ख़ास्त कर दिया जाये।

एक प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए सदर पार्टी राजनाथ सिंह ने कहा कि वो इस मसले पर जारीया हफ़्ता वाशिंगटन में अमरीकी अरकान मुक़न्निना से बात चीत करेंगे। हुकूमत अमरीका ने फैसला किया है कि 2002 के गुजरात फ़सादाद के दौरान इंसानी हुक़ूक़ की संगीन ख़िलाफ़ वरज़ीयों की बिना पर चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को अमरीका का वीज़ा जारी नहीं किया जाएगा।

बी जे पी का हमेशा से ये मौक़िफ़ रहा है कि नरेंद्र मोदी को अमरीका के वीज़ा की कोई आरज़ू नहीं है। बी जे पी ने अमरीकी इंतेज़ामीया के इस मौक़िफ़ पर तन्क़ीद करते हुए कहा है कि रियासत के अवामी मुंख़बा और मक़बूल आम लीडर को वीज़ा देने से इनकार करना जम्हूरी तक़ाज़ों के मुताबिक़ नहीं है।

TOPPOPULARRECENT