Tuesday , December 12 2017

बी जे पी रुकन के चंद तबसेरों पर सोनिया गांधी बरहम

नई दिल्ली: बी जे पी के एक रुकन की जानिब से उनके ख़िलाफ़ तबसेरे पर सोनिया गांधी बरहम हो गईं और लोक सभा के वस्त में पहुंच गईं जहां उनके पार्टी अरकान पहले ही से मौजूद थे और शिद्दत से एहतेजाज कर रहे थे जिसकी वजह से ऐवान का इजलास तक़रीबन एक घंटे के लिए मुल्तवी कर दिया गया।

जब इजलास का दुबारा आग़ाज़ हुआ तो मर्कज़ी वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमोर ऐम वैंकेया नायडू ने कहा कि किसी भी शख़्स के ख़िलाफ़ किसी भी रुकन को इल्ज़ाम तराशी नहीं करनी चाहिए। खासतौर पर जबकि वो अहम क़ाइद हो। मुम्किन है कि वो सदर कांग्रेस हो, वज़ीर-ए-आज़म हो या सदर बी जे पी हो, उन्होंने कहा कि सोनिया गांधी के ख़िलाफ़ तबसरा बहरहाल रिकार्ड में शामिल नहीं किया गया है। क़ब्लअज़ीं बी जे पी के एक रुकन ने सोनिया गांधी के ख़िलाफ़ काले धन के पस-ए-मंज़र में कुछ तबरेरा किया था तो कांग्रेस पार्लीमानी पार्टी के क़ाइद मल्लिकार्जुन खरगे, ललित मोदी तनाज़े के बारे में बातचीत कर रहे थे।

तबसेरे के जवाब में सदर कांग्रेस को कहते हुए सुना गया कि क्या बोला वो एहतेजाज कर रही थीं। उन्होंने स्पीकर सुमित्रा महाजन को मुख़ातब करके कहा कि ये किया है। एक ग़ैरमामूली इक़दाम करते हुए वो ऐवान के वस्त में पहुंच गईं। उनके साथ उनकी पार्टी के अरकान भी थे।

स्पीकर ने कहा कि उन्हें इल्म नहीं है कि शोर-ओ-गुल में क्या कहा गया। अगर कोई ग़ैर पार्लीमानी बात हो तो उसे कार्रवाई से हज़फ़ कर देंगी। मल्लिकार्जुन खरगे ने कहा कि पुरज़ोर अंदाज़ में कहा कि माज़रत ख़्वाही से कम कोई भी बात नाक़ाबिल-ए-क़बूल है। जब जारी शोर-ओ-गुल जारी रहा तो स्पीकर ने ऐवान का इजलास एक घंटे के लिए 2:45 बजे दिन तक मुल्तवी कर दिया।

TOPPOPULARRECENT