Monday , December 18 2017

बी जे पी रुकन पार्लियामेंट साध्वी सावित्री बाई का हुकूमत यू पी को बरतरफ़ करने का मुतालिबा

बी जे पी की रुकन पार्लियामेंट साध्वी सावीत्री बाई फूले ने ये इद्दिआ करते हुए कि यू पी में ख़वातीन पर मज़ालिम में रोज़ बरोज़ इज़ाफ़ा होता जा रहा है कहा कि हुकूमत यू पी को बरतरफ़ करदेना चाहिए क्योंकि अखीलश यादव ज़ेरे क़ियादत हुकूमत में ख़वाती

बी जे पी की रुकन पार्लियामेंट साध्वी सावीत्री बाई फूले ने ये इद्दिआ करते हुए कि यू पी में ख़वातीन पर मज़ालिम में रोज़ बरोज़ इज़ाफ़ा होता जा रहा है कहा कि हुकूमत यू पी को बरतरफ़ करदेना चाहिए क्योंकि अखीलश यादव ज़ेरे क़ियादत हुकूमत में ख़वातीन को कोई तहफ़्फ़ुज़ हासिल नहीं है।

लोक सभा में ख़वातीन पर मज़ालिम के मौज़ू पर मुबाहिसे में हिस्से लेते हुए उन्होंने कहा कि यू पी में नज़म-ओ-क़ानून की सूरत-ए-हाल मुकम्मल तौर पर नाकाम होचुकी है इस लिए वो हुकूमत यू पी की बरतरफ़ी का मुतालिबा कररही है। उन्होंने दावे किया कि यू पी के अवाम को उसी वक़्त राहत हासिल होगी जबकि समाजवादी पार्टी हुकूमत बरतरफ़ करदी जाएगी और उसकी जगह बी जे पी ज़ेरे क़ियादत हुकूमत इक़तिदार सँभालेगी।

तृणमूल कांग्रेस की रुकन रत्ना दे नाग ने कहा कि फ़ौजदारी निज़ाम इंसाफ़ में पाए जाने वाली कोताहियों को दूर करना ज़रूरी है ताकि ख़वातीन पर ज़ुल्म करने वालों को सज़ा दी जा सके। उन्होंने कहा कि असल मसला मुजरिमों को सज़ा देने का ये है कि मौजूदा क़वानीन का नफ़ाज़ नहीं होरहा है।

उन्होंने मुतालिबा किया कि क़वानीन को सख़्ती से नाफ़िज़ किया जाये। बी जे पी की रुकन पार्लियामेंट पूनम महाजन ने मुतालिबा किया कि क़ौमी कमीशन बराए ख़वातीन को ख़ुद इख़तियारी दी जाये और इतने इख़्तयारात सपुर्द किए जाएं जितने कि क़ौमी इंसानी हुक़ूक़ कमीशन को हासिल हैं।

TOPPOPULARRECENT