Monday , June 18 2018

बी जे पी लोक सभा इंतेख़ाबात में फ़तह की बुनियाद यूपी में कामयाबी के साथ डालेगी: अमीत शाह

लखनउ। 13 जून (पी टी आई) भारतीय जनता पार्टी ने आज ये दावा किया है कि मर्कज़ में बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत इक़तेदार की बुनियाद यू पी में लोक सभा इंतेख़ाबात 2014 में ज़बरदस्त कामयाबी के साथ डाली जाएगी। अमीत शाह जिन्होंने आज ही यूपी में पार्टी इंचा

लखनउ। 13 जून (पी टी आई) भारतीय जनता पार्टी ने आज ये दावा किया है कि मर्कज़ में बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत इक़तेदार की बुनियाद यू पी में लोक सभा इंतेख़ाबात 2014 में ज़बरदस्त कामयाबी के साथ डाली जाएगी। अमीत शाह जिन्होंने आज ही यूपी में पार्टी इंचार्ज का ओहदा सँभाला है, ये दावा किया है।

मिस्टर शाह जिन का यू पी आमद के बाद पार्टी कारकुनों की जानिब से गरमजोशाना इस्तेक़बाल किया गया, ने कहा कि अगरचे में पहली बार यू पी आया हूँ, मगर में ये कहना चाहता हूँ कि मर्कज़ में दूसरी बार एन डी ए हुकूमत के क़ियाम के लिए यूपी में एक ठोस बुनियाद डाली जाएगी।

बी जे पी ने जो गुज़िश्ता साल असेम्बली की 47 नशिस्तें हासिल की थीं, 2009 लोकसभा इंतेख़ाबात में 80 के मिनजुमला सिर्फ़ 10 नशिस्तों पर ही कामयाब हो सकी थी। अपने दो रोज़ा दौरे के दौरान मिस्टर शाह ने यहां पर अपनी पार्टी वर्कर्स और ओहदेदारों से मुलाक़ात की। रियासत के सीनीयर क़ाइदीन बिशमोल लालाजी टंडन, कलराज मिश्रा , ओम प्रकाश सिंह और दीगर सीनीयर क़ाइदीन के साथ तबादला-ए-ख़्याल किया।

TOPPOPULARRECENT