बी जे पी से इमकानी मुफ़ाहमत पर ममता ख़ामोश

बी जे पी से इमकानी मुफ़ाहमत पर ममता ख़ामोश
नई दिल्ली 10 अप्रैल ( पी टी आई ) चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की जानिब से चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी से ताल्लुक़ात बनाने की कोशिशों के दौरान ममता बनर्जी ने आज उनकी पार्टी के बी जे पी से इमकानी इत्तिहाद के मसले पर ख़ामोशी

नई दिल्ली 10 अप्रैल ( पी टी आई ) चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की जानिब से चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी से ताल्लुक़ात बनाने की कोशिशों के दौरान ममता बनर्जी ने आज उनकी पार्टी के बी जे पी से इमकानी इत्तिहाद के मसले पर ख़ामोशी इख़तेयार की है ।

ममता बनर्जी ने कहा कि जितना वो जानती हैं इस के मुताबिक़ मोदी ने हुकूमत की सताइश की है । सियासी इख़तिलाफ़ात होसकते हैं लेकिन हुकूमत के काम की सताइश कोई भी करसकता है । ममता बनर्जी से नरेंद्र मोदी की जानिब से उनकी सताइश किए जाने से मुताल्लिक़ सवाल किया गया था ।

बी जे पी से इत्तिहाद के सवाल पर ममता बनर्जी ने कहा कि मंसूबा बंदी कमीशन एक सियासी मर्कज़ नहीं है ये एक तरक़्क़ियाती और मआशी मर्कज़ है । ममता बनर्जी उस वक़्त मंसूबाबंदी कमीशन में थीं ताकि रियासत के सालाना मंसूबे को क़तईयत दी जा सके । नरेंद्र मोदी ने कोलकता में साबिक़ा सी पी एम हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया था और कहा था कि इस ने अपने इक़तिदार में कई खामियां रखी थीं।

Top Stories