बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ पर अन्ना हज़ारे मोदी की ताईद पर तैयार

बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ पर अन्ना हज़ारे मोदी की ताईद पर तैयार
हिन्दुस्तान के मुख़ालिफ़ करप्शन समाजी कारकुन अन्ना हज़ारे ने कहा कि उन्हें चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की ताईद करके ख़ुशी होगी बशर्तिके वो बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ करें। एक अमरीकी ख़बररसां इदारे से बातचीत करते हुए अन्ना हज़ार

हिन्दुस्तान के मुख़ालिफ़ करप्शन समाजी कारकुन अन्ना हज़ारे ने कहा कि उन्हें चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की ताईद करके ख़ुशी होगी बशर्तिके वो बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ करें। एक अमरीकी ख़बररसां इदारे से बातचीत करते हुए अन्ना हज़ारे ने कहा कि वो 20 अगस्त को डेलावेर के एक मंदिर में दानिश्वरों के एक इजतिमा से ख़िताब करते हुए अपना ये ख़्याल ज़ाहिर करचुके हैं।

अन्ना हज़ारे ने मोदी की इस लिए ताईद नहीं की क्योंकि वो सियासी पार्टीयों पर भरोसा नहीं करते और मोदी भी बी जे पी के रुकन हैं इस लिए वो उनकी ताईद नहीं करसकते। एसोसीऐट प्रोफ़ैसर डेलावेर यूनीवर्सिटी मुक़तदिर ख़ान ने कहा कि मोदी की बहैसीयत फ़र्द ताईद करने पुर इसरार के जवाब में अनाहज़ारे ने कहा कि अगर मोदी बी जे पी से तर्क-ए-ताल्लुक़ करें तो उन्हें उन की ताईद करके ख़ुशी होगी। रोज़नामा हफ़नगटन पोस्ट ने आज ये ख़बर शाय की है जबकि अनाहज़ारे अपना दो हफ़्ता तवील दौरा अमरीका ख़त्म करके कल ही न्यूयार्क से वतन वापसी केलिए रवाना होचुके हैं।

Top Stories