Monday , December 18 2017

बी जे पी से तेलुगूदेशम की इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत ख़ारिज अज़ इमकान

सदर तेलुगूदेशम एन चन्द्रबाबू नायडूने आज अपने घर वाक़्ये जुबली हिलस पर पार्टी सीनीयर क़ाइदीन का हंगामी मीटिंग तलब करते हुए रियासत की सयासी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।

सदर तेलुगूदेशम एन चन्द्रबाबू नायडूने आज अपने घर वाक़्ये जुबली हिलस पर पार्टी सीनीयर क़ाइदीन का हंगामी मीटिंग तलब करते हुए रियासत की सयासी सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।

बताया जाता हैके सदर तेलुगूदेशम ने आज सुबह अचानक पार्टी क़ाइदीन को तलब करते हुए हालात हाज़रा और अपने दौरा दिल्ली के मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया।

नायडू जो कि मुस्तक़बिल क़रीब में सदर जमहूरीया और वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात करते हुए रियासत की सूरत-ए-हाल को बेहतर बनाने में मुदाख़िलत की ख़ाहिश का मंसूबा रखते हैं, ने आज सीनीयर पार्टी क़ाइदीन से वज़ीर-ए-आज़म डक्टर मनमोहन सिंह और सदर जमहूरीया हिंद परनब मुकर्जी को हवाले की जाने वाली मुजव्वज़ा मकतूब नुमाइंदगी पर तबादला-ए-ख़्याल किया और कहा कि तेलुगूदेशम पार्टी अपने मौक़िफ़ से दस्तबरदार होने का सवाल ही पैदा नहीं होता लेकिन मुआमले की नौईयत को देखते हुए मर्कज़ बिलख़सूस वज़ीर-ए-आज़म और सदर जमहूरीया को हालात में बेहतर बनाने के लिए रियासत के मुआमलात में मुदाख़िलत करनी चाहीए।

बावसूक़ ज़राए से मौसूला इत्तेलाआत के बमूजब नायडू ने मीटिंग के दौरान रियासत में शुरू होने वाली इमकानी हड़ताल से पैदा होने वाले हालात का भी जायज़ा लिया और तेलुगूदेशम पार्टी की तरफ से हड़ताल की ताईद ना करने के मुताल्लिक़ इख़तियार करदा मौक़िफ़ पर सरकारी मुलाज़मीन के अलावा सीमा आंध्र अवाम के रद्द-ए-अमल के ताल्लुक़ से आगाही हासिल की।

सदर तेलुगूदेशम पार्टी ने मीटिंग में रियासत में तेज़ी से तबदील होरहे सयासी हालात को मुल्क के सयासी मुस्तक़बिल के लिए लम्हा फ़िक्र क़रार देते हुए कहा कि आंध्र प्रदेश की तक़सीम के एलान के बाद पैदा शूदा सूरत-ए-हाल ने मुल्क को चुनाव से क़रीब कर दिया है।

उन्होंने बताया कि तेलुगूदेशम पार्टी किसी भी तरह के हालात में चुनाव मुक़ाबले के लिए तैयार है क्यूंकि तेलुगूदेशम पार्टी ने जो मौक़िफ़ इख़तियार है कि वो सब के लिए क़ाबिल‍ ए‍ कुबूल है।

नायडू ने मीटिंग में शरीक पार्टी क़ाइदीन को मश्वरह दिया कि वो रियासत की तक़सीम की ताईद या मुख़ालिफ़त में खुल कर इज़हार-ए-ख़्याल से गुरेज़ करें ताकि किसी को इस बात की शिकायत का मौक़ा ना मिले कि तेलुगूदेशम पार्टी ने अपने मौक़िफ़ से इन्हिराफ़ किया है या फिर तेलुगूदेशम पार्टी क़ाइदीन डिसिप्लिन शिकनी के मुर्तक़िब होरहे हैं।

मीटिंग में तेलुगूदेशम की भारतीय जनता पार्टी से चुनाव मुफ़ाहमत के मुताल्लिक़ भी बातचीत की गई लेकिन बताया जाता हैके सदर तेलुगूदेशम एन चन्द्रबाबू नायडू ने बी जे पी से तेलुगूदेशम की चुनाव मुफ़ाहमत को ख़ारिज अज़ इमकान क़रार दिया है।

TOPPOPULARRECENT