Saturday , May 26 2018

बी जे पी से दोस्ती चंद्रा बाबू नायडू को महंगी पड़ेगी : ज़ाहिद अली ख़ां

सदर तेलुगु देशम चंद्रा बाबू नायडू ने अगर बी जे पी की तरफ क़दम बढ़ाया तो में पहला फ़र्द हूँगा जो तेलुगु देशम से मुस्ताफ़ी होजावें गा।

सदर तेलुगु देशम चंद्रा बाबू नायडू ने अगर बी जे पी की तरफ क़दम बढ़ाया तो में पहला फ़र्द हूँगा जो तेलुगु देशम से मुस्ताफ़ी होजावें गा।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने आज मुज़फ़्फ़रनगर फ़साद के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मीटिंग में अपनी सदारती तक़रीर में ये वाज़िह कर दिया। उन्होंने कहा कि तेलुगु देशम में शमूलीयत की वजह ये थी कि मुसलमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए टी डी पी ना सिर्फ़ इक़दामात करेगी बल्कि इस में कोई कमी नहीं रखेगी।

तेलुगु देशम को एक सेक्युलर जमात तसव्वुर करके मुस्लिम अक़लियतों ने नायडू-ओ-तेलुगु देशम से क़ुरबत इख़तियार की। मुल्क के मौजूदा सयासी तनाज़ुर में चंद्रा बाबू नायडू का हल्का सा झुकाओ भी नरेंद्र मोदी की ताईद तसव्वुर होगा।

एसी सूरत में बहैसियत मुसलमान ये मेरा अव्वलीन फ़र्ज़-ओ-तरजीह क़रार पाती है कि में ना सिर्फ़ दूरी इख़तियार करूं बल्कि मुसलमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद में जो भी इक़दाम होसकता है उसे इख़तियार करूं।

याद रहे कि जनाब ज़ाहिद अली ख़ान उस वक़्त तेलुगु देशम से वाबस्ता नहीं थे जब तेलुगु देशम ने एन डी ए की ताईद की थी। बी जे पी ज़ेर क़ियादत वफ़ाक़ से तेलुगु देशम की किनाराकशी-ओ-आइन्दा बी जे पी से इत्तिहाद ना करने चंद्रा बाबू नायडू के केहने पर ही जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने तेलुगु देशम में शमूलीयत इख़तियार की थी।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने कहा कि वो हरगिज़ गवारा नहीं करेंगे कि एक एसी पार्टी में बरक़रार रहीं जो फ़िर्कापरस्ती की सरपरस्ती करनेवाली जमात से फैसला करे। उन्होंने कहा कि वो हर किस्म की फ़िर्कापरस्ती के ख़िलाफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT