Monday , December 11 2017

बी जे पी क़ाइदीन की बीमारी की वजह मोदी: कांग्रेस

नई दिल्ली 8 जून (पी टी आई) कांग्रेस ने आज बी जे पी को गोआ में पार्टी के इजलास से चंद क़ाइदीन की ग़ैर हाज़िरी की बिना पर तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की वजह से बीमार हो रहे हैं

नई दिल्ली 8 जून (पी टी आई) कांग्रेस ने आज बी जे पी को गोआ में पार्टी के इजलास से चंद क़ाइदीन की ग़ैर हाज़िरी की बिना पर तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की वजह से बीमार हो रहे हैं और बी जे पी को सोच लेना चाहीए कि मुल्क का उनकी वजह से क्या हाल होगा।

85 साला अडवाणी आज के बी जे पी ओहदेदारों के इजलास में ख़राबई सेहत की बिना पर शिरकत नहीं कररहे हैं। कांग्रेस के तर्जुमान राशिद अलवी ने इस इत्तिला पर तबसरा करते हुए कहा कि मोदी की वजह से बी जे पी के सीनीयर क़ाइदीन बीमार होरहे हैं। पार्टी के एक और तर्जुमान शकील अहमद ने भी बी जे पी में ताज़ा तरीन तबदीलीयों पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि मोदी ग्रुप ने बी जे पी में दाख़िली तौर पर अडवाणी ग्रुप का पीछा करके उसे भगा दिया है।

जबकि अडवाणी ओहदेदारों के आज मुक़र्रर इजलास में शिरकत नहीं करेंगे लेकिन उनकी आइन्दा दो दिन तक क़ौमी आमिला के इजलास में शिरकत की तवक़्क़ो है। पार्टी के मर्कज़ी ओहदेदार इमकान है कि मोदी को इंतेख़ाबी कमेटी का सदर मुक़र्रर करने के लिए क़ौमी आमिला के इजलास में ज़ोर देंगे।

लेकिन इस मसले पर पार्टी के आला सतही क़ाइदीन में इत्तेफ़ाक़ राय पैदा होने के इमकानात मौहूम हैं। जिसकी वजह से अंदेशा है कि ये तजवीज़ क़ौमी आमिला में पेश ही नहीं की जा सकेगी। बी जे पी के कई आला सतही क़ाइदीन इमकान है कि क़ौमी आमिला के इजलास से ग़ैर हाज़िर रहेंगे जिन में क़ौमी नायाब सदर, जनरल सैक्रेटरी, डिप्टी लीडर बी जे पी राज्य सभा जसवंत सिंह और शुत्र विघ्न सिन्हा शामिल हैं।

ज़राए ने कहा कि पार्टी के बाअज़ ओहदेदार नरेंद्र मोदी को इंतेख़ाबी मुहिम का इंचार्ज और इंतेख़ाबी कमेटी का सदर बनाने के मुतालिबा पुर इसरार कररहे हैं और यही मौज़ू पार्टी की क़ौमी आमिला के इजलास में मुबाहिस का मर्कज़ी मौज़ू बनने का इमकान है। बाअज़ गोशे चाहते हैं कि क़ौमी आमिला के इजलास में ही मोदी के बारे में ऐलान कर दिया जाये।

TOPPOPULARRECENT