Wednesday , December 13 2017

बी जे पी क़ाइदीन को लेजाने वाले तय्यारे की हंगामी लैंडिंग

नई दिल्ली, 09 अप्रेल: एक ख़ानगी तय्यारा जिस में सदर बी जे पी राज नाथ सिंह और सीनियर‌ क़ाइदीन सुषमा स्वराज और अरूण जेटली सवार थे, ने दिल्ली एयर‌ पोर्ट पर हंगामी लैंडिंग की क्योंकि तय्यारे के ऑटो पायलेट निज़ाम में ख़राबी पैदा होगई थी। तमाम

नई दिल्ली, 09 अप्रेल: एक ख़ानगी तय्यारा जिस में सदर बी जे पी राज नाथ सिंह और सीनियर‌ क़ाइदीन सुषमा स्वराज और अरूण जेटली सवार थे, ने दिल्ली एयर‌ पोर्ट पर हंगामी लैंडिंग की क्योंकि तय्यारे के ऑटो पायलेट निज़ाम में ख़राबी पैदा होगई थी। तमाम क़ाइदीन बैंगलूर में एक इलेक्शन रियाली से ख़िताब करने वहां जा रहे थे। ज़राए ने पी टी आई को बताया कि तय्यारे ने टेक आफ़ करने के सिर्फ़ नौ मिनट बाद ही हंगामी लैंडिंग की।

ज़राए के मुताबिक़ तय्यारे में मौजूद तमाम मुसाफ़िरीन महफ़ूज़ हैं और मुम्किन है मुतबादिल इंतिज़ामात के बाद वो तमाम बैंगलूर जाएंगे। ख़ानगी तय्यारा मुंबई की एक कंपनी EON AVIATION की मलकिय‌त है जिस में नौ नशिस्तों की गुंजाइश है। टेक आफ़ के फ़ौरी बाद पायलेट को नुक़्स का पता चल गया और फ़ौरी तौर पर हंगामी लैंडिंग की इजाज़त तलब की। ए टी सी के मुताबिक़ पायलेट ने जो फैसला किया वो उस की हाज़िरदिमाग़ी का सुबूत था क्योंकि बरवक़्त फैसला करने से एक बड़ा हादिसा टल गया।

TOPPOPULARRECENT