Saturday , December 16 2017

बी प्रसाद राव नए डी जी पी मुतवक़्क़े

सीनीयर आई पी एस ओहदेदार बी प्रसाद राव तवक़्क़ो हैके आंध्र प्रदेश के नए डायरेक्टर जनरल पुलिस होंगे। वो मौजूदा डी जी पी वि दिनेश रेड्डी के जांनशीन होंगे जो रियास्ती हुकूमत की तरफ से उनकी मयाद में तौसीअ के लिए की गई दरख़ास्त को मुस्त

सीनीयर आई पी एस ओहदेदार बी प्रसाद राव तवक़्क़ो हैके आंध्र प्रदेश के नए डायरेक्टर जनरल पुलिस होंगे। वो मौजूदा डी जी पी वि दिनेश रेड्डी के जांनशीन होंगे जो रियास्ती हुकूमत की तरफ से उनकी मयाद में तौसीअ के लिए की गई दरख़ास्त को मुस्तर्द किए जाने के बाद 30 सितंबर को ओहदे से अलाहिदा होजाएंगे।

हुकूमत ने दिनेश रेड्डी की तरफ से दाख़िल करदा दरख़ास्त के जवाब में सेंट्रल एडमिनिस्ट्रेटिव ट्रिब्यूनल में हलफनामा दाख़िल किया है और कहा हैके वो एक साल के लिए दिनेश रेड्डी की मयाद में तौसीअ नहीं करेगी क्यूंकि उनके असासा जात की सी बी आई तहक़ीक़ात जारी है।

ट्रब्यूनल में अपनी दरख़ास्त दाख़िल करते हुए दिनेश रेड्डी ने ख़ाहिश की थी कि मर्कज़ और रियास्ती हुकूमत को हिदायत दी जाये कि उन्हें सितंबर 2014 तक ओहदे पर बरक़रार रखा जाये।

इस सिलसिले में उन्होंने सुप्रीम कोर्ट की रोलिंग का भी हवाला दिया । दिनेश रेड्डी इस माह के कतम तक डी जी पी की हैसियत से 27 माह की सरविस पूरी करेंगे।

TOPPOPULARRECENT