Monday , December 18 2017

बी सी तबक़ात को तहफ़्फुज़ात के फ़ीसद में कमी की मुख़ालिफ़त

हैदराबाद  31 दिसम्बर  ( सियासत न्यूज़ ) मुस्लमान आज हर तरह से पीछे हैं उन्हें 4.5 फ़ीसद नहीं बल्कि दस फ़ीसद तहफ़्फुज़ात दीए जाएं । हमें कोई एतराज़ नहीं , लेकिन बी सी तबक़ा को 27 फ़ीसद की बजाय 22 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की हम मुख़ालिफ़त करते हैं

हैदराबाद  31 दिसम्बर  ( सियासत न्यूज़ ) मुस्लमान आज हर तरह से पीछे हैं उन्हें 4.5 फ़ीसद नहीं बल्कि दस फ़ीसद तहफ़्फुज़ात दीए जाएं । हमें कोई एतराज़ नहीं , लेकिन बी सी तबक़ा को 27 फ़ीसद की बजाय 22 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की हम मुख़ालिफ़त करते हैं ये बी सी तबक़ा के साथ ना इंसाफ़ी होगी । कुलैक्टर रंगा रेड्डी के रूबरू धरना प्रोग्राम को मुख़ातब करते हुए बी सी संगम के सदर आर करशनया ने इन ख़्यालात का इज़हार किया ।

रंगा रेड्डी के देही इलाक़ों में भी तलबा ने तहफ़्फुज़ात में कमी के ख़िलाफ़ धरने दीए । आर करशनया ने कहा कि आबादी के तनासुब से मुस्लमानों को दस फ़ीसद और बी सीतबक़ात को पच्चास फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाने चाहीए चूँकि बी सी तबक़ात को भी तरक़्क़ी करने का हक़ हासिल है । उन्हों ने कहा कि मुल़्क की आज़ादी से आज तक जहां बी सी तबक़ा के अफ़राद को आला ओहदों से महरूम रखा गया । उन्हें तरक़्क़ी केमवाक़े फ़राहम नहीं किए गए वहीं मुस्लमानों को भी आला ओहदों से महरूम रखा गया जो कि जमहूरीयत के ख़िलाफ़ है ।।

TOPPOPULARRECENT