Wednesday , September 26 2018

बी सी सी आई कपिल के ख़िलाफ़ नहीं : शुक्ला

आई पी एल से फ़ायदा उठाने वालों की फ़हरिस्त ( List) से कपिल देव का नाम हज़फ़ ( निकाल) कर देने के बारे में तनाज़ा शिद्दत इख्तेयार करता जा रहा है , जिस के पस-ए-मंज़र में बी सी सी आई ने आज कहा कि ऐसे लीजेंडरी आल राउंडर के ख़िलाफ़ कोई बुग़ज़ ( ईर्ष्या/ जलन)

आई पी एल से फ़ायदा उठाने वालों की फ़हरिस्त ( List) से कपिल देव का नाम हज़फ़ ( निकाल) कर देने के बारे में तनाज़ा शिद्दत इख्तेयार करता जा रहा है , जिस के पस-ए-मंज़र में बी सी सी आई ने आज कहा कि ऐसे लीजेंडरी आल राउंडर के ख़िलाफ़ कोई बुग़ज़ ( ईर्ष्या/ जलन) नहीं है । और उन्हें किसी फ़न्नी मसले की वजह से इस कैश एवार्ड के लिए नजर अंदाज़ करना पड़ा।

बी सी सी आई ने साबिक़ ( पूर्व) हिंदूस्तानी क्रिकेटर्स को आई पी एल के फ़ाज़िल फंड्स से एक वक़्ती अदाएगी की लेकिन कपिल को हज़फ़ ( निकालने) कर देने पर काफ़ी वावेला हुआ है और बोर्ड ने हैरत अंगेज़ तौर पर कोई वजह नहीं बताई कि साबिक़ हिंदूस्तानी कप्तान को क्यों नजर अंदाज़ किया गया।

ताहम ( फिर भी) आई पी एल चेयर मैन राजीव शुक्ला ने आज यहां पी टी आई को बताया कि जहां तक कपिल देव का मुआमला है बी सी सी आई उन के ख़िलाफ़ नहीं है । उन्होंने बोर्ड की जानिब से माफ़ी की तजवीज़ कुबूल नहीं की । तकनीकी एतबार से वो इस फ़ायदा की स्कीम से ख़ारिज क़रार पाते हैं।

TOPPOPULARRECENT