Friday , December 15 2017

बी सी सी आई, सी ए हुक्काम का शहर में स्कियोरटी जायज़ा

हैदराबाद, 26 फ़रवरी : बी सी सी आई और क्रिकेट ऑस्ट्रेलिया के ओहदेदारों ने आज यहां स्कियोरटी इंतिज़ामात का जायज़ा लिया और शहर के पुलिस कमिशनर से मुलाक़ात की जबकि तय शूदा प्रोग्राम के मुताबिक़ हिंदूस्तान और ऑस्ट्रेलिया के दरमयान दूसरा क्रिकेट टेस्ट 2 ता 5 मार्च मुनाक़िद होने वाला है।

शहर में जो माज़ी में बम धमाकों से दहल चुका है, गुजिश्ता जुमेरात के दहश्त गरदाना हमलों के तनाज़ुर में स्कियोरटी बढ़ा दी गई है। सीनयर बोर्ड हुक्काम ने क्रिकेट ऑस्ट्रेलिया के स्कियोरटी सरबराह के हमराह राजीव गांधी इंटरनैशनल स्टेडियम का जायज़ा लिया, जो मैच के लिए मुंतख़ब मुक़ाम है, लेकिन हैदराबाद क्रिकेट एसोसीएशण सैक्रेटरी एम वी सिरीधर ने उसे मामूल का अमल क़रार दिया है।

रत्नाकर ष़्टि बी सी सी आई जनरल मैनेजर, क्रिकेट डीवलपमेंट इस मीटिंग के लिए मुंबई से आए। एच सी इआदा दार ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर आंध्रा प्रदेश एन किरण कुमार रेड्डी ने उन्हें मुकम्मल स्कियोरटी का यक़ीन दिलाया है। उन्होंने कहा कि वो कोई कसर नहीं छोड़ेंगे।

उन्होंने हमें मुकम्मल ताईद का तीक़न दिया है, सिरीधर ने रिपोर्टर्स को ये बात बताई। उन्होंने मज़ीद कहा कि अगर ऑस्ट्रेलिया वालों के कोई मख़सूस तक़ाज़े हुए तो मेज़बान एसोसीएशण उन पर ग़ौर करेगी। दहश्तगर्दी ने शहर को फिर एक बार लपेट में लेते हुए गुजिश्ता जुमेरात की शाम को 12 अफ़राद की जान ले ली और 84 दीगर ज़ख़मी हुए जब लग भग ब यक वक़्त दो ताक़तवर धमाकों ने दिलसुख नगर इलाके में बस स्टेंड के क़रीबी पुरहजोम इलाक़ा में तबाही मचाई।

ये इलाक़ा साइबराबाद पुलिस हदूद में हैदराबाद। विजय वाड़ा क़ौमी शाहराह पर वाक़्य है।

TOPPOPULARRECENT