Wednesday , December 13 2017

बुनियाद परस्त ताक़तें समाज के लिए ख़तरा :दिग्विजय

कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी दिग्विजय सिंह ने कहा कि वो हर किस्म की बुनियाद परस्त ताक़तों के सख़्त ख़िलाफ़ हैं क्योंकि वो समाज के लिए एक ख़तरा है वो अख़बारी नुमाइंदों से रस्मी गपशप कररहे थे। उन्होंने कहा कि वो बुनियाद परस्त ताक़तों क

कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी दिग्विजय सिंह ने कहा कि वो हर किस्म की बुनियाद परस्त ताक़तों के सख़्त ख़िलाफ़ हैं क्योंकि वो समाज के लिए एक ख़तरा है वो अख़बारी नुमाइंदों से रस्मी गपशप कररहे थे। उन्होंने कहा कि वो बुनियाद परस्त ताक़तों को चाहे वो हिन्दू नुमाइंदा हो या मुस्लमानों की समाज केलिए मुसावी तौर पर ख़तरा समझते हैं।

उन से सवाल किया गया था कि दो दहश्तगरदों की गिरफ़्तारी पर तबसरा करें जिन का ताल्लुक़ मुबय्यना तौर पर लश्करे तैबा से था। हाल ही में मध्य प्रदेश के इलाक़ा मेवात से दो अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया था। जिनका ताल्लुक़ मुबय्यना तौर पर लश्करे तैबा से था। दिग्विजए सिंह ने कहा कि उन्हें इस बात पर कोई हैरत नहीं हुई कि योगा गुरु बाबा राम देव और बी जे पी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी एक ही प्लेटफार्म में मौजूद थे।

उन्होंने कहा कि हर किस्म के लोग बिशमोल एसे अफ़राद जिन के पास जाली पासपोर्ट और डिग्रियां हैं मोदी के साथ शहि नशीन में शिरकत करचुके हैं। मोदी को उनके चरण छूने में कोई मसला नहीं है। नरेंद्र मोदी ने हाल ही में बाबा राम देव की मुनाक़िदा एक तक़रीब में शिरकत की थी और मुतालिबा किया था कि तमाम इक़साम के टेक्सस मंसूख़ कर दिए जाएं और वाहिद बैंक्स से लेन देन का टैक्स आइद किया जाये। मोदी ने कहा था कि अगर वो वज़ीर-ए-आज़म बन जाएं तो एसा ही करेंगे।

TOPPOPULARRECENT