Monday , December 11 2017

बुश पर जूता फेंकने वाले मुंतज़िर ज़ैदी की शादी

इराक़ी न्यूज़ चैनल अलाराक्या से वाबस्ता 32 साला सहाफ़ी मुंतज़िर ज़ैदी अपनी हमपेशा(सहाफी) लबनानी दोशीज़ा मर्यम याग़ी से रिश्ता-ए-इज़दवाज में मुंसलिक हो गए हैं। ये शादी बेरूत में अंजाम पाई। वाज़ेह रहे कि मुंतज़िर ज़ैदी उस वक़्त आल

इराक़ी न्यूज़ चैनल अलाराक्या से वाबस्ता 32 साला सहाफ़ी मुंतज़िर ज़ैदी अपनी हमपेशा(सहाफी) लबनानी दोशीज़ा मर्यम याग़ी से रिश्ता-ए-इज़दवाज में मुंसलिक हो गए हैं। ये शादी बेरूत में अंजाम पाई। वाज़ेह रहे कि मुंतज़िर ज़ैदी उस वक़्त आलमी शह सुर्ख़ीयों में आगए जब उन्हों ने 2008-में एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस के दौरान उस वक़्त के अमरीकी सदर जॉर्ज बुश पर जूता फेंका लेकिन बुश की चाबकदस्ती की वजह से जूता उन्हें नहीं लगा।

ताहम न्यूज़ कान्फ़्रैंस में बुश के हमराह खड़े इराक़ी वज़ीर-ए-आज़म नूरी अलमालिकी के चेहरे की हवाईयां उड़ गईं। अलारबया के मुताबिक़ शादी की तक़रीब में दूलहा और दुल्हन के हमपेशा साथीयों की बड़ी तादाद ने शिरकत की। कल सह पहर मुनाक़िदा इस तक़रीब (फंक्शन)के बाद नौ ब्याहता जोड़े ने लबनान के सेहत अफ़ज़ा-ए-पहाड़ी मुक़ाम पर तसवीर बनवाईं।

मुंतज़िर ज़ैदी रस्म-ए-निकाह में शरीक किसी मेहमान के मोबाइल से बनाई गई वीडीयो को यू टयूब पर हज़ारों अफ़राद ने मुख़्तसर में देखा। वीडीयो में ज़ैदी की दुल्हन तुर्की तर्ज़ का उरूसी लिबास(दुलहनी कपडा) ज़ेब-ए-तन किए हुए थी।

वीडीयो पर नाज़रीन के तबसरों में मुंतज़िर ज़ैदी को अपनी हमपेशा दुल्हन मुंतख़ब करने पर नेक तमन्नाओं का इज़हार किया गया । बहुत से अफ़राद ने ज़ैदी की इस जुरात को सलाम पेश किया है कि जिस का मुज़ाहरा उन्होंने अपनी ज़िंदगी और मुलाज़मत को ख़तरे में डाल कर किया था।

TOPPOPULARRECENT