बूरा बंडे में बर्क़ी शॉक से मुस्लिम नौजवान की मौत

बूरा बंडे में बर्क़ी शॉक से मुस्लिम नौजवान की मौत
बोरा बंडे के इलाक़े में एक शख़्स बर्क़ी शॉक की ज़द में आकर फ़ौत होगया। इस वाक़िये पर बर्क़ी ओहदेदारों को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा है। जहां एक 35 साला नौजवान मुहम्मद उमर बर्क़ी तार की ज़द में आकर फ़ौत होगए। ये वाक़्य शाम 5 बजे पेश आया

बोरा बंडे के इलाक़े में एक शख़्स बर्क़ी शॉक की ज़द में आकर फ़ौत होगया। इस वाक़िये पर बर्क़ी ओहदेदारों को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा है। जहां एक 35 साला नौजवान मुहम्मद उमर बर्क़ी तार की ज़द में आकर फ़ौत होगए। ये वाक़्य शाम 5 बजे पेश आया जिस के बाद बोरा बंडे और आस पास के इलाक़ों में सनसनी फैल गई।

मुहम्मद उमर के वालिद एक मस्जिद के इमाम बताए गए हैं और उनकी मौत की इत्तेला के साथ ही अतराफ़-ओ-अकनाफ़ और दीनी हलक़ों में बेचैनी फैल गई और अवाम की कसीर तादाद एस आर नगर पुलिस इस्टेशन पर जमा होगई। मुक़ामी अवाम ने बर्क़ी ओहदेदारों की लापरवाही के ख़िलाफ़ अपना एहतेजाज दर्ज करवाया और बर्क़ी मुलाज़िमीन पर इल्ज़ाम लगाया कि बारहा शिकायती दरख़ास्त देने के बावजूद भी बर्क़ी मुलाज़िमीन अवामी शिकायतों को दूर करने में लापरवाही से काम ले रहे हैं।

बिलखुसूस मुस्लिम बस्तियों में बर्क़ी ओहदेदारों और मुलाज़िमीन मुजरिमाना ग़फ़लत पाई जाती है। बाज़ारों और बस्तियों में ट्रांसफॉर्मर्स के करीब केलिए अवामी मुक़ामात पर बर्क़ी तारों की लापरवाही अवाम की मौत का परवाना बन गया है । इस वाक़िये पर इंचार्ज हलक़ा पार्लियामेंट सिकंद्राबाद वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जनाब आमेर अली ख़ान ने सख़्त अफ़सोस का इज़हार किया और बर्क़ी ओहदेदारों की लापरवाही पर बरहमी का इज़हार किया।

उन्होंने सरकारी मिशनरी पर इल्ज़ाम लगाया और कहा कि इसी लापरवाही जो अवामी ज़िन्दगियों केलिए ख़तरा बन गई है उन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई होनी चाहिए । उन्होंने बर्क़ी ओहदेदारों से मुतालिबा किया कि वो इस ख़ानदान को मदद करते हुए अपनी ग़लती का एतराफ़ करें और फ़ौरी तौर पर मुहम्मद उमर के अफ़रादे ख़ानदान को एक्स गिरे शिया का एलान करें।

जनाब आमेर अली ख़ान इंचार्ज हलक़ा पार्लियामेंट सिकंद्राबाद वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने बर्क़ी ओहदेदारों और हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो फ़ौरी तौर पर इसी लापरवाही के वाक़ियात के तदारुक के इक़दामात करें और सहूल्यात को फ़ाइदाबख्श अंदाज़ में पहूँचाएं ।

Top Stories