Saturday , January 20 2018

बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों को मुआवज़ा का ख़ैर मुक़द्दम

हैदराबाद 8 दिसंबर (सियासत न्यूज़) जनरल सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर आबिदरसूल ख़ां ने मक्का मस्जिद बम धमाकों के मुक़द्दमा मैं बेक़सूर रिहा होने वाले 23 मुस्लिम नौजवानों के लिए हुकूमत की जानिब से 70 लाख रुपय मुआवज़ा की फ़

हैदराबाद 8 दिसंबर (सियासत न्यूज़) जनरल सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर आबिदरसूल ख़ां ने मक्का मस्जिद बम धमाकों के मुक़द्दमा मैं बेक़सूर रिहा होने वाले 23 मुस्लिम नौजवानों के लिए हुकूमत की जानिब से 70 लाख रुपय मुआवज़ा की फ़राहमी के लिए जारी करदा जी ओ का ख़ैर मक़द्दम किया और साथ ही सब इन्सपैक्टरस के तहरीरी इमतिहान में उर्दू में भी इमतिहान लिखने की सहूलत फ़राहम करने की सताइश की।

आज गांधी भवन में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए जनरल सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर आबिद रसूल ख़ां ने बताया कि कांग्रेस की सैकूलर हुकूमत है, चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने असैंबली में बेक़सूर रिहा होने वाले मुस्लिम नौजवानों के लिए मुआवज़ा फ़राहम करने का ऐलान करते हुई, इस वाक़िया पर अफ़सोस का इज़हार किया था। क़ौमी अक़ल्लीयती कमीशन ने भी रियास्ती हुकूमत को मुआवज़ा अदा करने की हिदायत दी थी, जिस पर अमल आवरी का चीफ़ मिनिस्टर ने ऐलान किया था और इस सिलसिले में कल जी ओ आर टी नंबर 314 जारी करते हुए 23 नौजवानों में फी कस 3 लाख रुपय मुआवज़ा देने का फ़ैसला करते हुए 70 लाख रुपय जारी करने के अहकामात जारी किए हैं।

जब कि दीगर बेक़सूर साबित होने वाले नौजवानों को भी मुआवज़ा की अदायगी पर ग़ौर किया जा रहा है। साथ ही इन नौजवानों के बेहतर किरदार के लिए सिटी पुलिस कमिशनर की जानिब से सर्टीफिकटस जारी किए जाएंगी, ताकि उन्हें समाज में इज़्ज़त का मुक़ाम दिलाया जा सके। मिस्टर आबिद रसूल ख़ां ने इस सिलसिले में तमाम सयासी जमातों और मुस्लिम काज़ के लिए जद्द-ओ-जहद करनेवाली रज़ाकाराना तंज़ीमों से भी इज़हार-ए-तशक्कुर किया, जिन्हों ने बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों को पैकेज फ़राहम करने की हुकूमत से बार बार नुमाइंदगी की है।

उन्हों ने कहा कि चंद पुलिस ओहदा दारों की ग़ैरज़िम्मा दाराना हरकत से बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों के साथ ज़्यादती हुई है, लेकिन सैकूलर नज़रियात पर अमल करनेवाली कांग्रेस हुकूमत ने बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों के साथ इंसाफ़किया है। जनरल सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने कहा कि रियासत में 2300 सब इन्सपैक्टरस की जायदादों पर तक़र्रुत हो रहे हैं, तलगो और अंग्रेज़ी में उम्मीदवारों को तहरीरी इमतिहान लिखने की सहूलत थी

, वो चीफ़ मिनिस्टर से इस सिलसिले में नुमाइंदगीकरते हुए उर्दू मीडियम के तलबा को सहूलत फ़राहम करने के लिए उर्दू में भी तहरीरीइमतिहान लिखने की सहूलत फ़राहम करने की नुमाइंदगी करचुके हैं, जिस से चीफ़ मिनिस्टर ने इत्तिफ़ाक़ किया है, जिस का वो ख़ौरमक़दम करते हैं।

TOPPOPULARRECENT