Monday , December 11 2017

बेगम पेट में कोइसट डायल मालूमाती सैंटर का इफ़्तेताह

शहरीयों को हर किस्म की सयासी, समाजी, मआशी और इक़तिसादी इदारों की मालूमात मुफ़्त फ़राहम करने के लिए बेगम पेट में एक कोइसट डायल पराईओट लिमिटेड कंपनी का इफ़्तेताह अमल में लाया गया जिस में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से सीनीयर कांग्रेसी क़ा

शहरीयों को हर किस्म की सयासी, समाजी, मआशी और इक़तिसादी इदारों की मालूमात मुफ़्त फ़राहम करने के लिए बेगम पेट में एक कोइसट डायल पराईओट लिमिटेड कंपनी का इफ़्तेताह अमल में लाया गया जिस में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से सीनीयर कांग्रेसी क़ाइद ख़लीक़ अलरहमन, सय्यद इस्माईल हुसैन, अकबर और दुसरे मौजूद थे।

इफ़्तेताही तक़रीब के मौके पर कोइसट डायल पराईओट लिमिटेड चेयरमैन मुहम्मद मुस्तफ़ा ख़ान ने बताया के पिछ्ले 23 साल से वो अवामी ख़िदमात के शोबे से वाबस्ता रहे हैं।

शहरीयों को मालूमात की फ़राहमी इन का अहम मक़सद रहा है इसी मक़सद के तहत माहिरीन की एक टीम के साथ उन्हों ने मुफ़्त मालूमाती सेंटर का इफ़्तेताह अमल में लाया।

इस कोइसट डायल सरविस के ज़रीया शहरी अपने मतलूबा किसी भी दफ़्तर या इदारा के मालूमात बज़रीया फ़ोन मुफ़्त हासिल करसकते हैं।

उन्हों ने शहरीयों से ख़ाहिश की के वो किसी भी ख़ानगी या सरकारी इदारा या पता-ओ-फ़ोन नंबर के लिए बज़रीया फ़ोन नंबर 040-66666608 के ज़रीया 24 घंटों में कभी भी रब्त करसकते हैं। चेयरमैन मुहम्मद मुस्तफ़ा ख़ान ने उमीद ज़ाहिर की के इन का ये इन्फ़ार्मेशन सेंटर शहरीयों के लिए मुफ़ीद साबित होगा।

TOPPOPULARRECENT