Wednesday , December 13 2017

बेटी की शादी पर तनाज़ा, शौहर ने बीवी को हलाक कर दिया

वडोदरा, 04 अप्रेल: एक अजीब-ओ-ग़रीब वाक़िये में एक शख़्स ने अपनी बीवी को उस वक़्त हलाक कर दिया जब इस ने अपने शौहर की पसंद पर अपनी नापसंदीदगी का इज़हार किया। शौहर ने अपनी बेटी की शादी के लिए एक नौजवान को पसंद किया था जिसे उस की बीवी ने मुस्तर

वडोदरा, 04 अप्रेल: एक अजीब-ओ-ग़रीब वाक़िये में एक शख़्स ने अपनी बीवी को उस वक़्त हलाक कर दिया जब इस ने अपने शौहर की पसंद पर अपनी नापसंदीदगी का इज़हार किया। शौहर ने अपनी बेटी की शादी के लिए एक नौजवान को पसंद किया था जिसे उस की बीवी ने मुस्तर्द कर दिया। क़ातिल शौहर की शनाख़्त जगदीश मकवाना की हैसियत से हुई है जो मौज़ा हनूमान पूरे का साकिन बताया गया है।

इस ने पीर के रोज़ अपनी बीवी के साथ बेटी के शादी पर पैदा हुए तनाज़ा के बाद ग़ुस्सा के आलम में मुबय्यना तौर पर इसे ज़िंदा जला दिया। वडोदरा में मुतास्सिरा ख़ातून 39 साला मधोबीन हॉस्पिटल में दौरान-ए-इलाज फ़ौत होगई। पुलिस ने मकवाना के ख़िलाफ़ दफ़ा 302 के तहत क़त्ल का मामला दर्ज किया है। इस वाक़िये के बाद हनूमान पूरा इलाक़े में सनसनी फैल गई क्योंकि मुल्ज़िम जगदीश के बारे में ये मशहूर था कि वो एक नरम मिज़ाज शख़्स है,लेकिन आज इस का ये रूप देख कर इलाक़े के तमाम लोग शिशदर रह गए।

TOPPOPULARRECENT