Monday , December 18 2017

बेटे ने 9 लाख देकर बाप को क़त्ल करवाया

यहां पेश आए एक अफ़सोसनाक वाक़िया में एक 70 साला वालिद को उनके ही दो फ़र्ज़न्दों ने किराये के क़ातिलों के ज़रिया हलाक कर दिया। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 70 साला ओम प्रकाश के फ़र्ज़ंद को अपने वालिद की दूसरी शादी और उसकी ज़िंदगी से ब्रहम था जिसके बा

यहां पेश आए एक अफ़सोसनाक वाक़िया में एक 70 साला वालिद को उनके ही दो फ़र्ज़न्दों ने किराये के क़ातिलों के ज़रिया हलाक कर दिया। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 70 साला ओम प्रकाश के फ़र्ज़ंद को अपने वालिद की दूसरी शादी और उसकी ज़िंदगी से ब्रहम था जिसके बाद उसने 9 लाख रुपये अदा करते हुए किराये के क़ातिल हासिल किए और गुजिश्ता माह 18 फ़रव‌री को उसे ज़द्द-ओ-कूब करके हलाक कर दिया।

पुलिस को दिए गए अपने बयान में ओम प्रकाश के फ़र्ज़ंद राजेश और नीरज ने बताया कि वो अपने वालिद की दूसरी शादी से बेहद ब्रहम थे और उनकी वालिदा भी उनके वालिद की इस हरकत से काफ़ी मायूस थी। पुलिस ने इस मुआमले में उनके बहनोई को भी गिरफ़्तार करलिया है।

नीरज और राजेश ने पुलिस को बताया कि वो अपने वालिद की ज़िंदगी से भी बेज़ार थे जिन्होंने हाल ही में एक प्लाट फ़रोख्त किया था जिससे उन्हें 80 लाख रुपये हासिल हुए। ताहम इन पैसों में से उन लोगों को एक पैसे भी नहीं दिए गए जिस से वो मज़ीद ब्रहम होगए और उन्हें हलाक करने के मंसूबे बनाए।

मंसूबा के मुताबिक़ ओम प्रकाश को उस वक़्त किराया के क़ातिलों ने रॉड से ज़द्द-ओ-कूब करते हुए हलाक कर दिया जब वो किराया की वसूली के बाद मनी पुर के लिए रवाना होरहे थे। ओम प्रकाश की हलाकत के बाद नीरज और राजेश ने अपने वालिद की गुमशुदगी की शिकायत दर्ज करवाई थी। ताहम तहक़ीक़ात के बाद पुलिस ने दोनों बेटों को गिरफ़्तार करलिया।

TOPPOPULARRECENT