बेनी प्रसाद-ओ-मुलायम के माबेन लफ़्ज़ी जंग शख़्सी कांग्रेस

बेनी प्रसाद-ओ-मुलायम के माबेन लफ़्ज़ी जंग शख़्सी कांग्रेस
नई दिल्ली, 02 अप्रैल: ( पी टी आई ) मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर बेनी प्रसाद वर्मा और समाजवादी पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव के माबेन जारी लफ़्ज़ी जंग के दौरान कांग्रेस ने ख़ुद को इस से दूर रखने की कोशिश की है और कहा कि ये दो अफ़राद के माबेन शख़्सी म

नई दिल्ली, 02 अप्रैल: ( पी टी आई ) मर्कज़ी वज़ीर मिस्टर बेनी प्रसाद वर्मा और समाजवादी पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव के माबेन जारी लफ़्ज़ी जंग के दौरान कांग्रेस ने ख़ुद को इस से दूर रखने की कोशिश की है और कहा कि ये दो अफ़राद के माबेन शख़्सी मसाइल हैं।

ताहम पार्टी तर्जुमान रेणुका चौधरी ने मिस्टर बेनी प्रसाद वर्मा की सताइश करते हुए उन्हें एक सीनीयर और बेहतरीन सियासतदान क़रार दिया । एक दिन क़ब्ल मुलायम सिंह यादव के भाई शिव पाल सिंह यादव ने बेनी प्रसाद वर्मा पर अफ़ीम की स्मगलिंग करने और चरस इस्तेमाल करने का इल्ज़ाम आइद किया था ।

रेणुका चौधरी ने इस लफ़्ज़ी जंग को दो अफ़राद के माबेन शख़्सी मसाइल क़रार दिया था । शिव पाल सिंह के इल्ज़ामात पर उन्होंने कहा कि जो लोग इल्ज़ाम आइद करते हैं उन्हें इसका सुबूत फ़राहम करना चाहीए । सिर्फ़ ज़बानी इल्ज़ामात काफ़ी नहीं हो सकते । बेनी प्रसाद वर्मा की जानिब से मुलायम सिंह यादव पर दहशतगर्दों से ताल्लुक़ रखने के इल्ज़ाम के बाद उन इख़तिलाफ़ात का आग़ाज़ हुआ था ।

Top Stories