Tuesday , December 19 2017

बेरोज़गार मुस्लिम नौजवानों के लिए रहनुमाई

इंडिया बैत-उल-माल गुलबर्गा मुस्लिम तलबा-ए-तालिबात को स्कालरशिप्स की फ़राहमी छोटे मोटे कारोबार के लिए क़र्ज़ की फ़राहमी ग़रीब-ओ-नादार लड़कीयों की शादीयों और ग़रीब-ओ-नादार मरीज़ों के ईलाज के लिए माली इमदाद ज़कात की मुस्तहक़्क़ीन में तक़सीम

इंडिया बैत-उल-माल गुलबर्गा मुस्लिम तलबा-ए-तालिबात को स्कालरशिप्स की फ़राहमी छोटे मोटे कारोबार के लिए क़र्ज़ की फ़राहमी ग़रीब-ओ-नादार लड़कीयों की शादीयों और ग़रीब-ओ-नादार मरीज़ों के ईलाज के लिए माली इमदाद ज़कात की मुस्तहक़्क़ीन में तक़सीम जैसे फ़लाही कामों की कामयाब अंजाम दही के बाद अब बेरोज़गार मुस्लिम नौजवानों को रोज़गार की फ़राहमी के लिए रहनुमाई और मुनासिब मवाक़े फ़राहम करने आगे आया है । इक़बाल अली सेक्रेटरी इंडिया बैत-उल-माल गुलबर्गा के बमूजब इंडिया बैत-उल‍माल गुलबर्गा मुस्लिम मुआशरे में परेशान हाल मसाइब और परेशानीयों से दो चार अफ़राद की हर मुम्किन मदद करने और मजमूई तौर पर मुस्लिम मुआशरे के अबतर हालात में बेहतरी और ख़ुशहाली लाने केलिए मुसलसल कोशां है ।

उन्होंने मज़ीद बताया कि एक सर्वे के ज़रीया इस बात का पता लगाया गया है कि मुस्लिम मुआशरा में मुस्लिम नौजवान तालीम याफ्ता ब सलाहीयत और हुनरमंद होने के बावजूद बेरोज़गार हैं ना सिर्फ अपने वालदैन बल्कि मुआशरा पर भी बोझ बने हुए हैं । मआशी बदहाली के नतीजा में उन के गुमराह होने का ख़दशा है ।

इंडिया बैत-उल-माल गुलबर्गा ने तलाश-ए-रोज़गार में परेशान-ओ-सरगरदां मुस्लिम नौजवानों की मदद-ओ-मुनासिब रहनुमाई के लिए इम्पलायमेंट एक्सचेंज का शोबा क़ायम किया है जहां बेरोज़गार मुस्लिम तालीमयाफ्ता या हुनरमंद नौजवान पलम्बर घरेलू मुलाज़िम ड्राईवर सेल्स मैन फुस्स क्लर्क कम्पयूटर ऑप्रेटर नर्सिंग लयाब अस्सिटेंट जैसी पेशा वाराना-ओ-दीगर मुलाज़मतों के हुसूल के लिए अपने नाम रजिस्टर करवा सकते हैं ।

इंडिया बैत-उल‍माल गुलबर्गा अपने वसीअ तर वसाइल को इस्तेमाल करते हुए रजिस्टर्ड शूदा बेरोज़गार मुस्लिम नौजवानों को उन की सलाहीयतों के मुताबिक़ रोज़गार मुहय्या करने की भरपूर सुई करेगा । ये ख़िदमत बला मुआवज़ा और ख़ासल रज़ा काराना होगी ।

मतला श्यान रोज़गार मुस्लिम नौजवान अपने नाम रजिस्टर्ड करवाने के लिए इंडिया बैत-उल-माल निज़द मस्जिद दीवान शाही गुलबर्गा या फ़ोन नंबर 8147114512 पर रब्त पैदा कर सकते हैं |

TOPPOPULARRECENT