Sunday , August 19 2018

बेरोज़गार नौजवानों को कर्ज़ों की मंज़ूरी के लिए इंटरव्यू

सरपुर टाउन मंडल के बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम करने की ग़रज़ से लोन इंटरव्यू का इनइक़ाद एम पी डी ओ ऑफ़िस सर पुर टाउन में अमल में आया । इस मौक़ा पर एम पी डी ओ एम ए अलीम तहसीलदार बी रमेश गौड़ , एस बी उच्च ब्रांच मनेजर सरपर टाउन संदीप ड

सरपुर टाउन मंडल के बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम करने की ग़रज़ से लोन इंटरव्यू का इनइक़ाद एम पी डी ओ ऑफ़िस सर पुर टाउन में अमल में आया । इस मौक़ा पर एम पी डी ओ एम ए अलीम तहसीलदार बी रमेश गौड़ , एस बी उच्च ब्रांच मनेजर सरपर टाउन संदीप डे और फील्ड अस्सिटेंट राहू मौजूद थे।

इस मौके पर मंडल के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से आने वाले बेरोज़गार नौजवानों ने इस लोन इंटरव्यू से इस्तिफ़ादा क्या। इस मौके पर बैंक मनेजर संदीप डे और एम पी डी ओ एम ए अलीम ने कहा कि रियासती हुकूमत की तरफ से एस सी , इस टी , बी सी , मुस्लिम माइनॉरिटी और माज़ूर लड़के और लड़कियों के लिए रोज़गार फ़राहम करने की ग़रज़ से लोन इंटरव्यू का इनइक़ाद किया गया है ताकि रोज़गार से मरबूत हूँ और अपनी ज़िंदगी को बेहतर बनाएं और लोन हासिल करने के बाद वक़्त के मुताबिक़ लोन की क़िस्त पाबंदी के साथ अदा करते हुए लोन स्कीम से इस्तिफ़ादा करने का मश्वरह दिया।

TOPPOPULARRECENT