Friday , December 15 2017

बेली की ऑस्ट्रेलियाई टेस्ट टीम में शामिल‌

जॉर्ज बेली इंगलैंड के ख़िलाफ़ आइन्दा हफ़्ता होने वाले एशस सीरीज़ के पहले मुक़ाबले में शिरकत करते हुए अपने टेस्ट कैरियर का आग़ाज़ करेंगे जबकि सलेक्टरों ने फ़ास्ट बोलर मचल जॉनसन को भी पहले टेस्ट केलिए 12 रुक्नी टीम में दुबारा तलब करलिया ह

जॉर्ज बेली इंगलैंड के ख़िलाफ़ आइन्दा हफ़्ता होने वाले एशस सीरीज़ के पहले मुक़ाबले में शिरकत करते हुए अपने टेस्ट कैरियर का आग़ाज़ करेंगे जबकि सलेक्टरों ने फ़ास्ट बोलर मचल जॉनसन को भी पहले टेस्ट केलिए 12 रुक्नी टीम में दुबारा तलब करलिया है।

बेली को हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ 7 वन्डे मुक़ाबलों की सीरीज़ में 95.60 की औसत से 478 रंस‌ बनाते हुए शानदार मुज़ाहरा का सिला मिला है और उन्हें टेस्ट कैरियर के आग़ाज़ का मौक़ा फ़राहम किया गया है। हिंदुस्तान के दौरा पर बेली ने ऑस्ट्रेलियाई टीम की कप्तानी की थी। 21 नवंबर को होने वाले पहले टेस्ट केलिए 12 रुक्नी टीम का इंतिख़ाब करने के बाद नैशनल सलेक्टर जान अनवर अरीटी ने कहा कि 31 साला बेली की शमूलियत उनके हालिया शानदार मुज़ाहिरों के इलावा बैटस्मेन के पुर सुकून मिज़ाज और बुलंद हौसलों का नतीजा है।

बेली को तुस्मानिया के बा सलाहियत बैटस्मेन एलेक्स डूलन पर तर्जीह दी गई है इस पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए जान ने कहा कि गुजिश्ता रात टीम के इंतिख़ाब के दौरान बेली और एलेक्स को मुंतख़ब करने तवील तबादला-ए-ख़्याल किया गया जहां बेली को शानदार फ़ार्म की वजह से तर्जीह दी गई।

12 रुक्नी टीम में ज़ख़मी ऑलराउंड रशियन वाटसन को भी शामिल किया गया है और उनके मुताल्लिक़ सलेक्टरों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि वो पहले टेस्ट से क़बल मुकम्मल सेहत याब होजाएंगे। 12 रुक्नी टीम इन खिलाड़ियों पर मुश्तमिल है :माईकल क्लार्क (कप्तान ),डीवीड वार्नर ,करस राजर ,शेन वाटसन ,स्टीव स्मिथ , जॉर्ज बेली ,ब्रॉड हाडीन ,मचल जॉनसन , पीटर सैडल ,रयान हारिस ,नाथन लीवन और जेम्स फ़ालकनर।

TOPPOPULARRECENT