Friday , December 15 2017

बेल्जियम-फ़्रांस इजलास में दहशतगर्दी मुख़ालिफ़ इक़दामात पर ग़ौर

बेल्जियम और फ़्रांस के वुज़राए आज़म कल सोमवार के रोज़ ब्रुसेल्ज़ में दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ दो तरफ़ा तआवुन को मरबूत बनाने के लिए इक़दामात पर ग़ौर कर रहे थे। बेल्जियन वज़ीरे आज़म चार्ल्स मिशल और फ़्रांसीसी वज़ीरे आज़म मीनोल वाल्ज़ के साथ इस इजलास में दोनों मुल्कों के दाख़िला उमूर और इन्साफ़ के वुज़रा भी शरीक हैं।

वो योरपी यूनीयन के तमाम रुक्न ममालिक में दहशतगर्दी के ख़तरे से निमटने के लिए इक़दामात का जायज़ा ले रहे हैं। वाज़ेह रहे कि फ़्रांस पड़ोसी मुल्क बेल्जियम से पैरिस में नवंबर में हमला करने वाले दहशतगर्दों को ना रोकने पर नाराज है और इस वजह से दोनों मुल्कों में सर्द मोहरी भी पाई जाती है।

एक फ़्रांसीसी ओहदेदार के मुताबिक़ इस सरब्राह इजलास में दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ जंग और लोगों को सख़्तगीर बनाने के लिए इंतिहा पसंदों की कोशिशों के तोड़ के लिए इक़दामात पर भी ग़ौर किया जाएगा।

इस के इलावा दोनों ममालिक बिलख़सूस इन्टेलीजेंस के तबादले को बेहतर बनाने का जायज़ा लेंगे। बेल्जियम ने फ़्रांस की अपनी पुलिस और इन्टेलीजेंस सर्विसेस पर तन्क़ीद को मुस्तरद कर दिया है और वज़ीरे आज़म मिशल का कहना है कि बेल्जियम लाक़ानूनीयत का शिकार इलाक़ा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT