Thursday , December 14 2017

बेल्जीयम में बंदूक़ बर्दार की फायरिंग , 4 हलाक और 77 ज़ख़मी

लीज (बेल्जीयम) १४ दिसम्बर: (ए एफ़ पी) बेल्जीयम के शहर लीज में एक बंदूक़ बर्दार ने जो ग्रेनेडस से लैस था, बच्चों और क्रिसमस की शॉपिंग करने वालों के हुजूम पर फायरिंग करदी जिस के नतीजा में 4 अफ़राद हलाक और 77 ज़ख़मी हो गये । बादअज़ां बंदूक़ बर्दा

लीज (बेल्जीयम) १४ दिसम्बर: (ए एफ़ पी) बेल्जीयम के शहर लीज में एक बंदूक़ बर्दार ने जो ग्रेनेडस से लैस था, बच्चों और क्रिसमस की शॉपिंग करने वालों के हुजूम पर फायरिंग करदी जिस के नतीजा में 4 अफ़राद हलाक और 77 ज़ख़मी हो गये । बादअज़ां बंदूक़ बर्दार ने ख़ुद को भी गोली मार ली ।

मुल्क् के फैडरल क्रायशिस सेंटर ने कहा कि ये दहश्तगर्द हमला नहीं था और ना ही किसी ज़ेर तसफ़ीया फ़ौजदारी मुक़द्दमा की कार्रवाई का नतीजा था । हमलावर शख़्स तन्हा और बंदूक़ से लैस था । इस हमले की वजूहात का अंदाज़ा करना फ़िलहाल मुश्किल है ।

ताहम मुख़्तलिफ़ ज़ावियों से तहक़ीक़ात जारी है । बेल्जीयम के वज़ीर उमूर दाख़िला जोल मेलक्ट् ने योरोपी यूनीयन मुज़ाकरात छोड़कर लीज केलिए रवाना हो गये । ये वाक़िया सैंट लेमबर्ट स्क्वायर पर कल दोपहर पेश आया जहां हज़ारों अफ़राद क्रिसमस की ख़रीदारी में मसरूफ़ थे ।

TOPPOPULARRECENT