Thursday , May 24 2018

बैंगलोर के करीब स्पोर्टस सिटी के क़ियाम की तजवीज़

कर्नाटक ओलम्पिक एसोसीएशन ने आज कहा कि उस ने रियासती हुकूमत के साथ बैंगलॊर के करीब बेन अल-अक़वामी मीआर की स्पोर्टस सिटी की तामीर के लिए सलाह शुरू करदी है।

कर्नाटक ओलम्पिक एसोसीएशन ने आज कहा कि उस ने रियासती हुकूमत के साथ बैंगलॊर के करीब बेन अल-अक़वामी मीआर की स्पोर्टस सिटी की तामीर के लिए सलाह शुरू करदी है।

एसोसीऎशन के सदर के गूंद राज ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि उन्होंने रियासती वज़ीर उमूर नौ जो अन्नान-ओ-स्पोर्टस मिस्टर के अभय चंद्रा जैन से मुलाक़ात की है और शहर से करीब बेन अल-अक़वामी मीआर की एक स्पोर्टस सिटी तामीर करने के ताल्लुक़ से बात चीत का आग़ाज़ करदिया है। उन्होंने बताया कि ये स्पोर्टस सिटी 40 ता 50 एकड़ जमीन पर तामीर की जा सकती है और इसके लिए दो मुक़ामात की निशानदेही भी करली गई है। उन्होंने बताया कि स्पोर्टस सिटी का क़ियाम पब्लिक। पराईओट पार्टनरशिप की बुनियाद पर होगा।

उन्होंने कहा कि हम नहीं चाहते कि हुकूमत इस प्रॉजेक्ट पर कोई रक़म ख़र्च करे। हुकूमत को सिर्फ़ ज़मीन फ़राहम करनी होगी। मिस्टर गूंद राज ने कहा कि मुजव्वज़ा स्पोर्टस सिटी में इंतिहाई असरी सहूलयात फ़राहम की जाएंगी और मुल्क में खेलों के फ़रोग़ में उस को एक अहम मुक़ाम दिलाने की कोशिश की जाएगी।

उन्होंने बताया कि स्पोर्टस सिटी में आलमी मीआद की स्पोर्टस एके डे मियां भी क़ायम की जाएंगी जहां नौजवान स्पोर्टस पर्सन्स को माहिरीन से बेहतरीन तरबियत और ट्रेनिंग हासिल होसकती है। आइन्दा तीन साल में उथेलेटस के लिए यहां ट्रेनिंग की शुरूआत के लिए अच्छे मवाक़े दस्तयाब रह सकते हैं। उन्होंने कहा कि चीफ मिनिस्टर ने खेलों केलिए इन्फ़िरा स्ट्रकचर को बेहतर बनाने बजट में रक़म फ़राहम करने का यकीन दिया है।

TOPPOPULARRECENT