Thursday , December 14 2017

बैंगलोर में प्रवीण तोगड़िया के दाख़िले पर पाबंदी

बंग्लूरू वीडियो कान्फ़्रेंस के ज़रिए आज हिंदू सम्मेलन से ख़िताब

बंग्लूरू

वीडियो कान्फ़्रेंस के ज़रिए आज हिंदू सम्मेलन से ख़िताब

नुक़्स अमन के अंदेशा से विश्वा हिंदू परिषद लीडर प्रवीण तोगाड़िया के बंग्लूरू में दाख़िले पर पुलिस की पाबंदी के ख़िलाफ़ हुक्म अलतवा जारी करने कर्नाटक हाइकोर्ट में एक अर्ज़ी मुस्तर्द करदिए जाने के बाद ज़ाफ़रानी तंज़ीम ने मुतबादिल इंतेज़ामात किए हैं ताकि वो कल यहां हिंदू वीराट सम्मेलन को वीडियो कान्फ़्रेंस से मुख़ातिब करसकें।

वी एच पी के रियासती तर्जुमान मंजू नाथ स्वामी ने बताया कि प्रवीण तोगाड़िया कर्नाटक की सरहद तक पहुंच गए और आज या कल रियासत में दाख़िल होजाएंगे। अगर शहर बंग्लूरू में उन के दाख़िले पर पाबंदी है लेकिन उन की तक़रीर पर कोई पाबंदी नहीं है लिहाज़ा वो वीडियो कान्फ़्रेंस के ज़रिए हिंदू सम्मेलन को मुख़ातिब करेंगे।

वाज़िह रहे कि सिटी पुलिस कमिशनर रेड्डी ने ये उज़्र पेश करते हुए पाबंदी आइद कर दिया था कि प्रवीण तोगाड़िया की इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर से अमन-ओ-क़ानून का संगीन मसला पैदा होजाएगा। उन्होंने रिमार्क किया कि बंग्लूरू के बाहर से तोगाड़िया की तक़रीर टैली कास्ट करना भी जुर्म है। लेकिन वी एच पी ने उसे ग़ैर जम्हूरी कार्रवाई क़रार दिया है। ताहम पुलिस कमिशनर ने कहा कि प्रवीण तोगाड़िया की वीडियो कान्फ़्रेंस को रोकने की कोशिश की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT