Sunday , December 17 2017

बैतुल मुक़द्दस में झड़पें, इसराईल ने सिक्यूरिटी बढ़ा दी

A Palestinian protester kicks a burning tyre during clashes between Palestinians and Israeli police officers in Jerusalem's Old City, September 15, 2015. The U.S. State Department on Monday voiced concern about violence at the compound surrounding Jerusalem's Al-Aqsa mosque, an area revered by Muslims as the Noble Sanctuary and by Jews as the Temple Mount. REUTERS/Ammar Awad TPX IMAGES OF THE DAY

इसराईली पुलिस ने फ़लस्तीनी क़ियादत की जानिब से यौमुल ग़ज़ब मनाने के ऐलान के बाद मक़बूज़ा बैतुल मुक़द्दस में इज़ाफ़ी सैंकड़ों पुलिस अहलकार तैनात कर दिए हैं। इस मौक़ा पर अक़वामे मुत्तहिदा की जानिब से अमन और बर्दाश्त के फ़रोग़ की अपील भी की गई है।

मस्जिदे अक्सा में पुर तशद्दुद झड़पों और फ़लस्तीनीयों की जानिब से यहूदी आबादकारों की गाड़ीयों पर पथराव के वाक़ियात के बाद शहर और इस के आस-पास में 800 इज़ाफ़ी पुलिस अहलकारों को तैनात कर दिया गया है।

इसराईली पुलिस के एक तर्जुमान मक्की रौज़न फ़ील्ड का कहना था “इसराईली पुलिस ने किसी भी मुम्किना वाक़िया को रोकने और पुर तशद्दुद हालात से निमटने के लिए बैतुल मुक़द्दस और इस के गिर्दो नवाह में सिक्यूरिटी को सख़्त कर दिया है।”

फ़लस्तीनी मुज़ाहिरीन को दबाने की कोशिश में इसराईल ने जुमा के रोज़ 40 साल से कमउमर मर्दों के मस्जिदे अक़्सा में दाख़िले पर पाबंदी आइद कर रखी है। मगर इन पाबंदीयों की वजह से बैतुल मुक़द्दस में कशीदगी कम होने की बजाय मज़ीद बढ़ रही है।

TOPPOPULARRECENT