Friday , June 22 2018

बैरूने मुल्क आला तालीम स्कीम पर अमल आवरी का आग़ाज़

हैदराबाद 02 दिसंबर:अक़लियती तलबा के लिए बैरून-ए-मुल्क यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम के हुसूल पर स्कालरशिप से मुताल्लिक़ स्कीम पर अमल आवरी का आग़ाज़ हो चुका है।

ओवरसीज़ स्कालरशिप के मुंतख़ब तलबा को स्कालरशिप की पहली क़िस्त की इजराई का आग़ाज़ हो गया और अभी तक 50 मुंतख़ब तलबा के बलज़ महिकमा टरीझ़री में दाख़िल किए गए हैं जहां से रक़म तलबा के एकाउंट्स में जारी कर दी जाएगी।

सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील ने तमाम डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसरस को हिदायत दी थी के वो पीर से पहली क़िस्त की इजराई का आग़ाज़ कर दें। एसे तलबा जिन्हों ने हलफ़नामा रवाना किया है उनकी पहली क़िस्त के बिलस महिकमा टरीझ़री को रवाना किए जा रहे हैं।

डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर ने भी पहली क़िस्त की इजराई की तौसीक़ की और बताया कि डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसरस के पास 11 करोड़ से ज़ाइद की रक़म जमा की गई है ताके ज़रूरी अस्नादात की वसूली के साथ ही पहली क़िस्त की इजराई अमल में लाई जाये।

उन्होंने कहा कि तमाम मुंतख़ब 210 उम्मीदवारों को पहली क़िस्त की रक़म अंदरून एक हफ़्ता जारी कर दी जाएगी। उन्होंने एसे तलबा से ख़ाहिश की जिन्होंने अभी तक हलफ़नामा रवाना नहीं किया वो अपना हलफ़नामा महिकमा अक़लियती बहबूद को रवाना कर दें।

मुंतख़ब तलबा सादे काग़ज़ पर भी हलफ़नामा रवाना कर सकते हैं। इस स्कीम के तहत 510 तलबा ने दरख़ास्तें दाख़िल की थीं जिनमें 210 का इंतेख़ाब किया गया। दिलचस्प बात तो ये हैके हैदराबाद में 129 तलबा इस स्कीम के लिए मुंतख़ब क़रार दिए गए लेकिन एक भी तालिबेइल्म को अभी तक पहली क़िस्त जारी नहीं की गई।

TOPPOPULARRECENT