Saturday , December 16 2017

बैरून एयरपोर्ट शम्साबाद नमाज़-ए-जुमा,शामियाने लगा दिये गए

हैदराबाद 27 अप्रैल( सियासत न्यूज़ ) शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के पार्किंग लॉट में मुसलमानों की एक कसीर तादाद ने शामियाना नस्ब करते हुए नमाज़ जुमा अदा की । मोसल्लियों में कांग्रेस क़ाइद ख़लीक़ उर्रहमान और उन के साथी भी मौजूद थे

हैदराबाद 27 अप्रैल( सियासत न्यूज़ ) शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के पार्किंग लॉट में मुसलमानों की एक कसीर तादाद ने शामियाना नस्ब करते हुए नमाज़ जुमा अदा की । मोसल्लियों में कांग्रेस क़ाइद ख़लीक़ उर्रहमान और उन के साथी भी मौजूद थे। वाज़ेह रहे कि गर्मी की शिद्दत के बावजूद एयरपोर्ट इंतेज़ामीया मुसलमानों को नमाज़ जुमा के मौक़ा पर शामियाने नस्ब करने की इजाज़त नहीं दे रहा था ।

हालाँकि एयरपोर्ट की तामीर के दौरान वहां मौजूद क़दीम मस्जिद उमर फ़ारूक़ शहीद कर दी गई थी । कोई साइबान ना होने के नतीजा में मुसलमानों को हर जुमा नमाज़ के लिए बहुत तकालीफ़ बर्दाश्त करनी पड़ रही थी।

लेकिन इस मर्तबा मोसल्लियों ने तहय्या कर लिया था कि वो हर हाल में वहां शामियाने नस्ब करेंगे चुनांचे कांग्रेसी क़ाइद ख़लीक़ उर्रहमान ने जो गुजिश्ता 3 हफ़्तों से वहां जुमा की नमाज़ अदा कर रहे हैं।

वाज़ेह रहे कि गुजिश्ता कई हफ़्तों से रोज़नामा सियासत ने इस मसअला को मंज़रे आम पर लाते हुए सयासी क़ाइदीन को ग़ैरत दिलाई थी।

TOPPOPULARRECENT