Friday , September 21 2018

बोकोहरम ने नाईजीरिया में आम माफ़ी की पेशकश को मुस्तरद कर दिया

कानू 13 अप्रैल : नाईजीरिया के एक इंतिहा-ए-पसंद मुस्लिम ग्रुप बोकोहरम ने आम माफ़ी की किसी भी इमकानी समझौते को मुस्तरद कर दिया है। इस मुल्क के सदारती दफ़्तर ने खूँरेज़ शोरिश से निमटने के लिए इंतिहा-ए-पसंदों को आम माफ़ी देने की तजवीज़ पेश की थी।

अबूबकर शकाउ ने जो बोकोहरम के सरबराह हैं और अमेरीका ने उन्हें एक आलमी दहश्तगर्द क़रार दिया है, दावा किया है कि उनके ग्रुप ने ऐसी कोई ग़लती नहीं की है जो किसी की माफ़ी की मुस्तहिक़ हो सकते हैं। हुकूमत नाईजीरिया ने इंतिहा-ए-पसंदों को आम माफ़ी देने का इशारा दिया है लेकिन अबूबकर शकाउ ने कहा है कि उन्हें इस बात पर हैरत है कि हुकूमत आम माफ़ी का ऐलान कररही है जबकि हम ने कोई ग़लती ही नहीं की है।

इसके बरख़िलाफ़ वो हम हैं जो हुकूमत को माफ़ी दे सकते हैं। उन्होंने मुल्क में मुस्लमानों के ख़िलाफ़ हुकूमत के मुख़्तलिफ़ मज़ालिम की एक तवील फेहरिस्त बयान की। मुक़ामी ज़बान में रिकार्ड करदा एक आडीयो टेप ई मेल के ज़रिया तक़सीम किया गया, जिस में शकाउ का बयान शामिल है।

नाईजीरिया के सदर गुडलक जोनाथन ने गुजिश्ता हफ़्ता एक कमेटी तशकील दी थी जो इंतिहा-ए-पसंदों को आम माफ़ी देने के इमकानात का जायज़ा लेगी। 2009ए- से जारी मज़हबी इंतहापसंदी में ताहाल 3 हज़ार से ज़ाइद अफ़राद मारे जा चुके हैं और कई हलाकतों के लिए बोकोहरम को मौरिद इल्ज़ाम ठहराया जा रहा है । ये ग्रुप इस अफ़्रीक़ी मुल्क में इस्लामी हुकूमत क़ायम करने के लिए लड़ाई में मसरूफ़ है।

TOPPOPULARRECENT